renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha DT 125 R (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník matyysek_malina
Vloženo 18.3.2020
Aktualizováno 18.3.2020
Zobrazeno 1 013x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Když jsem si udělal A1 a vybíral jsem motorku, hlavní roli hrálo to že bydlím v lese a na naše cesty jsou silničky poněkud nepraktické a mě osobně se moc nelíbí, takže volba jasná - Enduro

Více fotografii

Výška jezdce: 168 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia RX 125: Levnější kopie DT, radši půjdu do originálu :D
Yamaha DT 125 R: myšleno DT 125 RE :), důvod byla vysoká cena
Husqvarna WR 125: Ceny náhradních dílů
Husqvarna WRE 125: Ceny náhradních dílů

První dojmy - Při koupi na mě motorka udělala úžasný dojem, ten pocit když se vytočila a škubla za ruce bylo něco úžasného, i přes mírnou nejistotu jsem si řekl že ji beru domů, když už jsem se tahl až na Slovensko tak přece nepojedu domů s prázdným vozíkem... Po více než půl roce jsem stále v navážkách jestli jsem radši neměl obětovat cestu s prázdným vozíkem než tolik nervů a peněz co mě, poněkud zbytečně, už stála.

Motorku bych doporučil pro - Jako první motorka na A1 určitě vhodná volba, na motorce se vyblbnete opravdu všude

Doplňky na motorce - přední blatník YZ, napodobenina KTM masky, Acerbis podblatník a držák SPZ, LED blinkry, LED žárovka v předním světle, doma vyrobená lazená koncovka, karbonové klapky sání

Recenze

Byl, možná stále jsem blbý :) Motorka byla využívaná převážně na cross, přední drapák 11 let starý a naprosto sjetý že už nebylo ani poznat že to byl drapák, budíky z motorky zdělané, nová přední maska rádoby KTM - nezapojená, odporně ořezané podsedlové plasty, odpojený oilmaster, ohlá koncovka výfuku, chyběly blinkry a tak bych mohl pokračovat dál a dál.. prostě bída. Stejně jsem ji ale koupil a rozhodl se že začne záchrana

Po půl roce, několika ulomených blinkrech, výbrusu a pístní sadě, výrobě laděné koncovky, zapojení komplet elektroinstalace, atd. jsem se dostal do stádia kdy nevím jestli mě stále baví. Do motorky zahučelo asi 30 tisíc takže je škoda ji prodat. Stále jsem nezapojil oilmaster, který už je nejspíš zadřený, kvůli chybějícímu bowdenu.

Motorku jako takovou rozhodně nehaním, ba naopak kdybych tuhle prodal tak bych šel nejspíš znova do DT. Na mou váhu jsou tlumiče dobré, i když nejezdím žádné hard enduro. Výkon do terénu dostačující, na silnici už teda chybí ale to bude spíš problém na této konkrétní motorce a finálním převodu. Originální vzhled už nic moc mezi moderníma motorkama ale s jinou maskou a blatníkem ještě celkem ujde. Uvidím co bude s motorkou do budoucna, snad zrealizuju můj prvotní plán záchrany a renovace :)

Tady přikládám video které mapuje motorku od mé koupě někdy do prosince 2019...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Donald
Donald napsal 18.03.20 v 19:44 10b.

super video!

Více komentářů



TOPlist