Na pohled a první dojem obrovská kráva ...
Motorka koupena od FIRMA:Motobikes Bylany (Bylany) - Radost u nich nakupovat, parádní prodejna, krásný motorky...
Vše bylo ochotně vysvětleno, předvedeno, ukázáno ... ideální příklad jak to MÁ vypadat !!!
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo: Byla by sice nová ale potřebovala by ještě za další nemalé kačky dodělat ...
První dojmy - S tímhle se průměrnej trouba jako já skamarádí během prvních 10-20 km. Velikost zmizí hned po rozjezdu, do zatáček to jede samo. Kam se podíváš, tam to zatočí .. :-) :-) Brzdy parádní, čitelné a krásně dávkovatelné. Ovladatelnost v malé rychlosti je až neuvěřitelně snadná a za mě dokonce snažší než třeba na předchozí 650GS. Manipulace na místě chce trochu sílu a nebo najít ten správně grif...
Motorku bych doporučil pro - Každému kdo chce cestovat OFF i ON ale asi už to chce mít něco odjeto, je to přeci jenom 260 kg mazlik
Doplňky na motorce - Vše už v originálu ...
Po roce ..., rozšíření stojánku, mřížka na světlo+chladič, ochrana kardanu, výstuha spodního padacího rámu + spodní ochrana válců, větší kryt motoru , kovové blástry.
Recenze
Zatím najeto pouze cca 130 km, čekáme na počasí ale už je jasné že to bude obrovský žrout času . Vyrazil jsem v 6 stupních že se jen tak na chvilku sklouznu a kdyby nezačalo lejt tak bych do teď neslezl...
Najeto cca 17000 km. Měl jsem pravdu - je to žrout času jako prase ..
Přestalo mě bavit jezdit po silnici 1 třídy ( o dálnici nemluvím..), čím zapadlejší cesty po vesnicích tím lépe. Podvozek neuvěřitelně žehlí i ty nejhorší cesty a když skončí asfalt teprve začíná zábava. Vzhledem k váze stroje je to trochu maso když je mokro ale dá se. Chce to vhodné pneu ( doteď TKC 70 Rocks) za sucha v terénu dostačuje, za mokra to chce špunty. Vzhledem k častému navštěvování "terénu" je potřeba řešit ochranu stroje, postupně jsem zjistil že většina "ochranných" prvků a doplňků (originálních i neoriginálních) je tak na ozdobu a ne na ochranu. Originální spodní padací rám po pár odloženích ( pád moto na bok při nulové rychlosti)i přes doplněnou výstuhu se ve spodním upevnění ohýbá a postupně se přiklání k válci...
Budu montovat padáky od Outback Motortek to by mělo fungovat...
Jemnému odložení se prostě člověk nevyhne pokud se chce naučit na GS v terénu ... Alpské zatáčky jsou bezva ale jízda ve stylu GS Trophy mě baví víc ... Mašina funguje ve všech režimech bezvadně a její limity jsou dáááááleko dál než ty moje a věřím že i většiny jezdců na GS.Jen se trochu peru s brzdami , asi by mě vyhovovalo vypnutí ABS jen na zadním kole ale to je jen drobnost. Systém duálních brzd holt má svá specifika ale dá se s tím žít ...( v "enduro" režimu při zmáčknutí přední brzdy jde zadní smykem a přední hlídá ABS, při zašlápnutí zadní do toho ovšem kecá ABS a to mi vadí. Takže nezbývá než ABS vypnout úplně ...)
Letos je v plánu šotolina v Bosně, tak uvidím jestli Covid dovolí a jestli tento styl ježdění na velkém Cenduru je to pravé ... ale už teď tuším že 100% ANO.
Naprostý souhlas, včera jsem taky jezdil. Cca 120km a neprijit tma, tak jezdím dosud.
Krásná
moc hezká , tak jen radost z jízdy
Parádní stroj, ať slouží a hlavně ať je venku lepší počasí