Rozhodl jsem se začít řešit to věčné pomalé padání otáček motoru a nedržící volnoběh... Můj tip je sání falešného vzduchu... Kolem karbecu jsem to celé přetěsnil, ale nepomohlo to... Už jsem koupil nová gufera na kliku, tak je vyměním... Když to nepomůže, zkusím jiný karbec... A když ne, tak to saje snad už jen mezi bloky - v tom případě bych udělal menší rozborku - do Rakouska to musí být 100%
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Strašně dlouho jsem nic nepsal do deníku, nějak nebyla nálada... No, o prázdninách jsem s Jirinem.SV podnikl výlet do Rakouska, konkrétně GrossGlockner. Byl to pro mě dlouholetý sen... A vůbec dojet tam na ČZ, kterou jse
Typ:
| Dovolená |
Vloženo:
| 27.10.2009 |
Uskutečněno:
| 27.10.2009 |
-
Začal jsem motorku připravovat na Rakousko... Odstrojil jsem díly, které budu znovu lakovat a částečně začal dělat na motoru...
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 02.06.2009 |
Uskutečněno:
| 02.06.2009 |
-
Včera proběhl menší servis, umytí a projetí. Jak jsem posledně psal, že se mi ježdění na ní líbí víc jak na Kawě, tak to jsem byl asi trochu mimo O:-) Je na tom fajn svezení, ale už mě nebavilo to věčný točení... Škoda,
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 05.04.2009 |
Uskutečněno:
| 05.04.2009 |
Ahoj,
jak si to tenkrát nakonec vyřešil - ten nedržící volnoběh a pomalé padání otáček motoru?
Mám taky ČZ 250/471 a dělá mi to také.
Díky.Venca