renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XT 660 R (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Tom-749
Vloženo 19.1.2020
Aktualizováno 15.2.2023
Zobrazeno 1 650x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Chtěl jsem motorku do lehkého terénu a motorku, kterou nebude nutné neustále leštit a taky stroj na který rychle naskočím a dojedu do obchodu pro rohlíky k sobotní snídani Teď preferuji jízdu na silnicích druhé, třetí a horší třídy s našimi dětmi

Více fotografii

Motorka koupena od Los Motos Hodonín - Korektní dohoda, veškerá dokumentace v pořádku, navíc mi prodejce motorku dovezl až domů! takže palec nahoru!

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha Tenere 700: Dodnes nemám informaci od prodejce, kdy bude dostupná
KTM 690 Enduro R: Dobrá cena, univerzální motorka, ale ale měl jsem obavy, že nový naleštěný stroj nevezmu do blátivého terénu...
Husqvarna 701 Enduro: Dobrá cena, univerzální motorka, ale ale měl jsem obavy, že nový naleštěný stroj nevezmu do blátivého terénu..
KTM EXC 350 F: zatím mě odradila nutnost pravidelného servisu po osmi Mth

První dojmy - Dříve jsme s tátou měli KLR 650 a měl jsem ji v hlavě zafixovanou jako pohodlnou a pohupující se mašinu. XT-čko je pro mě velmi podobný stroj, který se svými 35 Kw není žádný výkonový drak, ale naopak nezáludná hodná motorka, se kterou se dobře manipuluje na místě, běžnou údržbu zvládne průměrně zkušený uživatel se základním nářadím v garáži. První svezení se mi líbilo a i tato zkušenost rozhodla, že pro návrat do enduro terénů a pro opakovaný začátek nepořídím novou motorku, ale půjdu do mírně jetého modelu. Tj. nejprve si enduro znovu vyzkouším a pak za rok nebo dva zkusím trochu ostřejší stroj...

Doplňky na motorce - Doplňkovou výbavu mám od SW-Motech (padací rám, plechový kryt pod motorem)



Recenze

No tomto modelu se mi nejvíce líbí jeho jednoduchost a koncepce. Pořádný ocelový rám s ocelovou kyvkou se zdvihem 200 mm a 225 mm vepředu a prověřený motor Minareli, který je k vidění nejen u dalších modelů Yamaha, ale i u jiných značek. Hned po nákupu jsem motorku celou odstrojil a udělal kontrolu a výměnu spotřebního materiálu, tj. vyměnil olej, filtry, brzdové obložení a brzdovou kapalinu. Při této činnosti jsem odstranil takovou tu "patinu" která motorka získá svým provozem a když následně déle stála. Na druhou stranu je zima, málo možností se svézt, tak pobýt v garáži kvůli údržbě je radost a dokážu si u toho bezvadně zarelaxovat. Odstrojení je otázka chvilky protože všechny plasty jsou šroubeny maximálně třemi šrouby a plastovými "štefty" Je to dobré udělat po každém nákupu jetého stroje, aby nový majitel zjistil v jaké kondici se motorka nachází, co je případně poškozeno a co je nebo bude nutné vyměnit. V mém případě jsem jen umyl prach, odmastil a znovu vše promazal. Motorka nebyla vybavena žádnou ochranou motoru a výfukových svodů. Já jsem ale tuto výbavu doplnil, budu se tak vnitřně cítit lépe, když vyrazím na nezpevněné cesty. Doplňkovou výbavu mám od SW-Motech (padací rám, plechový kryt pod motorem). Ještě čekám na nerezové enduro stupačky, brzdovou a spojkovou páčku Rutan a poslední co doinstaluji jsou vyztužené plastové blástry rukojetí. Do deníku přidám fotodokumentaci z jednotlivých montáží, údržby a výjezdů s parťákem "Kawasakiman" který tuto XT "mánii" odstartoval



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
krysoid
krysoid napsal 04.02.20 v 15:06 10b.

není nad jednoválec,ten musí člověk prostě milovat

Více komentářů



TOPlist