Po Forze 125(ve své kategorii špička)a absolvování Áčka jediná volba, aniž bych na ní kdy seděl. Nespletl jsem se.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - První dojem - okamžitě reaguje na plyn, rychlá, pohodlnost ještě potřebuje vychytat ale jinak pohoda. Čtyři módy jízdy od pohodové cestovní a tři Ska-sportovni, ostřejší. Výborná spotřeba.
Doplňky na motorce - Objednaný držák a kufr, vyšší plexisklo.
Recenze
Okamžitě reaguje na plyn, rychlá, pohodlnost ještě potřebuje vychytat ale jinak pohoda. Čtyři módy jízdy od pohodové cestovní a tři Ska-sportovni, ostřejší. Výborná spotřeba. Po 125 Forza , která je ve své kategorii perfektní, je přeci jen Integra o něčem jiném. Vyhovuje mi automat s možností zasahovat do stylu jízdy.
Jsem na tom stejně, z pcx125 na Integru a naprostá spokojenost. Už můžu i na dálnici a okresky si užívám... Přeji hodně štěstí. K.
Musím souhlasit že mít 125 skůtra k motorce je k nezaplacení. Do auta sedám už jen z nutnosti když to jinak nejde. 125 je lehká všude se v provozu schová. Nikoho nedráždí. Jezdí na vzduch a prostě ji čapneš a jedeš
Je hezká. A vidíš, já mám NC750X se stejným motorem, jsem spokojený, ale pokukuju po 125 ccm skútru. Ne místo NC, ale k němu. Chybí mi ta lehkost skútru a že je vždy nachytaný i na cestu v blízkém okolí. Když mám jet 2 km tam a 2 zpátky do obchodu, radši než na NC sednu do auta nebo jdu pěšky. Ale mít doma PCX nebo Forzu, sjel bych tam na skútru. Ať máš z Integry radost .