PROFIL MOTORKY

BMW R 1250 GS Adventure (2019)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Oreleagle
Vloženo 11.7.2019
Aktualizováno 21.8.2023
Zobrazeno 5 115x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 20 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
scenic74
scenic74 napsal 31.05.20 v 11:19 10b.

Chlape vela stastnych km...

Freeman
Freeman napsal 16.10.19 v 12:06 10b.

Parádní kousek a skvělá volba GSo ušlo za ta léta neskutečnou proměnou a nyní s tímto motorem je to asi opravdu to nej na cestování cestou necestou. Šťastnou cestu ať už povede kamkoli

Oreleagle
Oreleagle napsal 06.08.19 v 09:27

Zdravím a přidám další zkušenosti s touto motorkou po najetí cca 3000km.
Objevila se první a popravdě dost nepříjemná závada. Při nejakých 2300km se mi při pokusu o natankování nepodařilo otevřít víčko nádrže. Mám bezklíčový přístup, takže se nádrž otvírá jen zatažením za takový zobáček na víčku při vypnutém zapalování. No a já tedy tahám a nic. Připadám si jak idiot, zkouším zapínat a vypínat zapalovaní, znovu marně tahat za zobáček, až to po 5 minutách vzdávám a potupně odjíždím. Naštěstí to byla pumpa v naší obci, takže domů nedaleko. Dojezd svítí 50 km a je neděle. k nejbližšímu dealerovi to mám nějakých 55-60 km, tak přemýšlím, co s tím budu dělat. Volám na nějakou servisní linku, ale žádná reálná rada, jak otevřít nefunkční víčko. Takže si myslím své jak o smyslu takove telefonní linky, tak i o inženýrech od BMW, kteří nemysleli na nejhorší a pro všechny případy nenechali na víčku klasický zámek na klíč. Páč tohle se mi stát daleko od domova, asi bych byl nepříčetnej.
Pročítám tedy v manuálu kapitolu o tankování, abych se ujistil, že chyba skutečně není na mé straně a došel jsem k názoru, že je to prostě rozbitý. Ale jak se teda dostanu do servisu? Ještě tedy zkusím povolit torxy, které jsou okolo víčka nádrže a snad se mi podaří se do ní dostat. A opravdu, po vyšroubování předních dvou šroubů. se víčko otvírá a ja můžu natankovat. No sláva, sice ani s fichtlem jsem nemusel tankovat se šroubovákem v ruce, ale aspoň nejsem uzemněn jak Boeing 737 MAX.
Dealer posléze vyhodnotil, že víčko je skutečně vadné a objednal nové.
Tímto tedy končí má první anabáze s nečekanou závadou a třeba to pomůže někomu v podobné situaci.
Jinak zbytek motorky funguje bez sebemenších problémů a jsem s ní tedy nadmíru spokojen. Tudíž ji tuto malou zkoušku mých nervů rád odpouštím.

CZ175_1967
CZ175_1967 napsal 15.07.19 v 18:01

Mig_35: podivej Migu_35, otazka od pocatku nezni, zda je servis motorek v CR sezonni zalezitost nebo ne. O tom neni sporu, ale kdyz uz jsi s tim zacal, tak i kdyz to sezonni zalezitost je, da se to zorganizovat. Ona je sezonni zalezitost i servisni cinnost na zemedelskych, stavebnich, drevozpracujicich atd. strojich a ver mi, ze jsou firmy, ktere se s tim popasuji na jednicku. Nemusi se vsechno zdarit, ale zakaznik musi videt snahu. Tu jsem v BMW HK nepotkal. To musi byt totiz cilem spokojeny zakaznik, coz - podle mych zkusenosti - v BMW HK neni. Je to moje zkusenost, tak mi ji neber. Jestli jsi tam nekdy byl a byl jsi spokojeny, tak to sem napis a je to.

Mig_35
Mig_35 napsal 15.07.19 v 16:43

CZ175: já jsem se servisem motorek nezabýval nikdy a stejně je mi jasné, že jejich prodej a servis je naprosto sezónní záležitost, od které se odvíjí i ceny a vytíženost. A nikdo mi nevymluví, že to je jinak. Plus to, že prostě mechanikovi nemůžeš v létě říct, že je moc práce, a tak ho na dovolenou nepustíš. Všude v autorizácích kolem /KTM, BMW, HQ/ jsou prostě v sezóně zasekaní.
Nicméně asi by bylo přinejmenším prozíravé dávat kupcům nových strojů přednost...

Oreleagle
Oreleagle napsal 15.07.19 v 13:35

Zdravím a děkuji za komentáře.
Tady jsou mé odpovědi na vaše dotazy:
Ad brždění motorem - bohužel nemohu potvrdit, ani vyvrátit, toto je mé první GSA, takže nemám srovnání. NIcméně mi nepřijde, že by motorka motorem nebrzdila a nechala padat otáčky jen pozvolna. Co jsem si ale všiml je že občas neuvolním plyn úplne (speciálně v RAIN nastavení, kde má plyn velmi pozvolný náběh) a v tomto případě pak otáčky padají opravdu pomalu resp. nespadnou úplně a moto nebrzdí motorem. Nicméně toto je tedy spíš chyba mezi řidítky a sedlem. Převážne jezdím v Dynamic Pro a tam tento problém nemám.
Ad servis - Tady bych asi souhlasil s Mig_35, je sezóna a navíc tvrdili, že jeden mechanik byl delší dobu nemocnej, takže pokud to nebyla pohádka, kterou neustále opakují, aby je motorkáři neukamenovali, tak se delší čekačky dají i pochopit.
Ad grilovani pravé nohy - opravdu jsem si toho všiml jen jednou, kdy jsem zkoušel, jestli mě z toho vitr ve dvoustovce nesundá. A myslím, že to bylo spíš teplo od rozžhaveného svodu, než ventilátoru. Při normální jízdě necítím, že by nějak výrazně topila na nohy.
Ad to šustění (nebo jak to nazvat) pravého válce - nejsem mechanik, ale mohl by to být slyšitelný rozvodový řetěz. Ten zvuk se nijak nezhoršuje, prostě je tam. Vnímám to pouze při jizdě, když odtáhnu nohu od nádrže, pravá strana šustí a levá ne. Když jsem se díval na nákres toho motoru, tak rozvodové řetězy jsou vedeny jinak u každého válce, takže to je možná skutečně vlastnost, než chyba. Prostě v pravo je ten řetěz slyšet a vlevo ne. A při normální jízdě, kdy nohy obepínají nádrž, tak ten zvuk přes nohu vůbec neslyším, takže to nijak neruší.
Další poznatky dodám, až něco najezdím, zatím jsem na nějakých 1100km a spokojenost. Včera se mi podařilo zmoknout a byl jsem překvapenej, jak dobře mě všechny ty plasty kapoty chrání. Samozřejmě jsem nebyl uplně suchej, ale nebyla to taková tragédie, jak bych očekával.
Spotřebu zatím nijak neřeším, jezdím svižně, ale ne jak prase a mám tam nějakých 6L/100km.

CZ175_1967
CZ175_1967 napsal 15.07.19 v 13:23

Mig_35: dekuji za vysvetleni Servisem a provozem stroju jsem se zabyval na stredni i na vejsce a autorizovanym servisem techmiky (castecne i sezonni) se zivim od roku 2000. Ver mi, ze to zorganizovat jde. Kdybychom se nekde potkali u piva, tak tim, co jsem zazil u BMW HK, muzeme zabit cely vecer.

Pivko
Pivko napsal 15.07.19 v 12:32 10b.

jasná výhra.

PYTEL1
PYTEL1 napsal 15.07.19 v 08:58 10b.

Mig_35
Mig_35 napsal 15.07.19 v 08:35 10b.

ad nastupování s kuframa - motorku dej na hlavní stojan, stoupni na stupačku a nastoupíš v pohodě

CZ175 - to je těžko, v sezóně se mechanici nezastaví, v zimě pro ně nemáš práci, jak bys to chtěl řešit? nabereš zaměstnance a na podzim je vyhážeš? to nejsou auta... a mechanici motorem neumí auta a naopak.

ad topení - fakt je ten, že jsem si vždycky myslel, že boxer topí do nohou a teprve teď si uvědomuju, že jen do pravé...

otázka na autora: zaslechl jsem od nějakého testovacího jezdce, že údajně na rozdíl od staršího modelu motorka tolik nebrzdí motorem, resp. že otáčky řídí elektronika podobně jako u aut, tedy dám plný, pustím plyn a motorka drží vysoké otáčky a jdou dolů jen velmi pomalu, můžeš potvrdit/vyvrátit?

1Pegas
1Pegas napsal 14.07.19 v 21:08 10b.

Krásná mašina. Přeju hodně km kolama dolů. ?

Véstromek
Véstromek napsal 14.07.19 v 20:51

Motorka móóóc hezká, ale k technice - zlatý starý vzducháč ? Jinak to grilování pravé nohy je ventilátor od chladiče ?

CZ175_1967
CZ175_1967 napsal 14.07.19 v 16:05 10b.

Gratuluji ke koupi paradniho stroje, ne uz ovsem k volbe prodejce BMW Motorrad. Tomu, ze Te chteli nechat tak dlouho cekat, se vubec nedivim, v teto firme se pokud jde o motorky "prozakaznicky" vubec neuvazuje. Mam s nimi s BMW GSA velmi spatne zkusenosti a jsem presvedcen o tom, ze to neni chybou nejakych zamestnancu dole, ale arogantnim pristupem "nejvyssiho" a Boha ani Matku prirodu tim rozhodne nemyslim. Preju Ti, at Ti to jezdi a nemas potize, protoze "penize uz jsi dal".

nemecekj
nemecekj napsal 14.07.19 v 10:35 10b.

rozumím výběru !

Fi-kus
Fi-kus napsal 13.07.19 v 20:40

Uzivej a uzivej. Moto je to super a kdo rika, ze ne, tak zavidi

Dan66
Dan66 napsal 13.07.19 v 19:30 10b.

Určitě jeden z nejlepších motocyklů co jsi mohl koupit. Co myslíš tim suštěním? Možná řetěz rozvodu vpravo?
Žasnu, že prodejce motocyklů BMW v H.K., není ochoten a schopen provést 1. garanční prohlídku v rozumný termín po najetí ca.1000 km. Méně najetých kilometrů určitě není ideálním řešením.
Jinak gratulace a užívej si léto.

vsw
vsw napsal 12.07.19 v 13:01 10b.

StepanP
StepanP napsal 11.07.19 v 23:12 10b.

“Tak jsem si splnil klukovský sen a zároveň zaléčil krizi středního věku.Tomu říkám výhra.“

10b

jesřáb
jesřáb napsal 11.07.19 v 21:30 10b.

SUPER UŽÍVEJ

Zelinář
Zelinář napsal 11.07.19 v 19:57 10b.

Ale jako strasne dobry!!!



TOPlist