Universální stroj na silnici a do terénu.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 800 GS: Triumph má lepší motor
První dojmy - Motorka má originální design a dobře padne do ruky. Tříválec má kultivovaný chod bez vibrací.
Motorku bych doporučil pro - Kdo si chce užívat jak silnici tak hlavně volný terén.
Doplňky na motorce - Doporučuji vyhřívané rukojeti, ty se vyplatí. Kufry jsou dobrý na cesty po silnici. Do terénu (např. Rumunsko) je lepší vak na sedlo. Kufry urazíš. Mimo padacích rámů na motor, doporučuji rám na nádrž . I při lehkém pádu praskají boční plasty na nádrží a blinkry.
Recenze
Chtěl jsem něco jiného než BMW, kterých potkávám mraky. Byl to přímý konkurent GS 800, který navíc ani nemá motor BMW ale Rotax. Není to ani klasická silnice, ani
adventure jako např. KTM 990. Ale dá se s tím slušně zvládnout terén i dlouhé přejezdy po silnici. Na ty je velkým pomocníkem tempomat. Motorka je pohodlná, ale spíš pro jednoho)))
Krásný stroj - bílá je