Tak jsem dneska namotal na tachometru rovnejch 40 000km. Na mašině to není poznat, furt jak nová. Nepřestává mě tahle japonská babička udivovat.
Trochu jsem teď polaboroval s tlumivkama v laďákách a pár věcí mě trochu zaskočilo. Doteď jsem jezdil ty nejvíc otevřený (dělaj největší kravál) a zkusil jsem tam dát ty nejmíň otevřený (jsou nejtišší). Ujel jsem asi 200km a posbíral nějaký poznatky. Sice to nemá tak hezkej zvuk, ale motor je takovej klidnější a nebolí z toho hlava na delší trase. Nejvíc mě zaskočilo, že se teď sice trochu zhoršil zátah v nižších otáčkách, ale za to docela rapidně narostl výkon ve vyšších otáčkách. Předtím to pocitově přestávalo pomalu tahat od cca 5500ot./min. a teďka to na 5000ot./min ožije a táhne až do 7500ot./min. Nechtělo se mi tomu věřit, že to dokáže takhle hodně ovlivnit pitomá tlumivka, ale opravdu to tak je. Takže teď to ještě pár km budu testovat, ale docela mi to dělá radost a asi ten zhoršenej zvukovej projev oželim za tyhle benefity.
Jinak se blíží servis, konkrétně gumy, ventily a ta žiletka ve předu, který už se brzdovej kotouč říkat ani nedá. Kotouč vezmu EBC, zkoušel jsem od nich destičky a nemůžu si stěžovat. Gumy Bridgestone Battlax S21 mají najeto asi 5500km a už jsou docela na kaši a vodu už neodvádějí. Ujedou ještě max 500km s mým stylem a poleze plátno. Střed gumy je docela tvrdej a drží, ale kraje jsou měkký a mizej před očima. Nový jsem vybral opěr Bridgestone akorát zkusim ty nový S22. Jsou sice trochu dražší, ale proč je nezkusit, dokud jsou prachy. Ventily by mi ještě asi 1000km vydržely, ale nechám je rovnou udělat během přezouvání, páč teďka jezdim hodně po zadním a docela to dostává. Při příležitosti si nechám zkontrolovat krk řízení, přepákování a obecně ložiska apod. pro klid na duši, i když nic žádné problémy nevykazuje. Tak teď už jen počkat, až dorazej díly. Na kotouč je čekačka skoro měsíc a gumy taky nepřijdou hned
Vlastník | MikeTobacco | |
---|---|---|
Vloženo | 13.8.2018 | |
Aktualizováno | 4.8.2020 | |
Zobrazeno | 3 684x |