Je to skútr - motorka, takže univerzál pro všechno.
Motorka koupena od FIRMA:Autocentrum Jan Šmucler (Plzeň 3-J
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda Integra: X-ADV jsem si vybral protože je to takové SUV na kolech. Silnice, částečně i terén
První dojmy - Ze začátku jsem měl "divný" pocit z toho, jak mi bude sedět automatická převodovka. Ale už po 50 m jízdy, naprostá paráda.
Motorku bych doporučil pro - Všem, kteří mají rádi moderní techniku.
Doplňky na motorce - kufr
Recenze
Zatím mám najeto 3 tis. km, takže něco málo už o ní můžu napsat. Oproti mým minulým motorkám, je Honda X-ADV nejlépe ovladatelný stroj. Nejvíce jí sedí silnice třetí a čtvrté třídy Dálnice nebudu komentovat, rovně umí jezdit každý.
Automatická převodovka - moji kamarádi, kteří na ničem podobném nikdy nejeli, se smějí, že bez klasického řazení a spojkování to jaksi není ono. ... ale tato dvojspojka je rychlejší a chytřejší než klasické řazení. Stačí ubrat plyn a ve vteřině podřadí, nebo cvrknu palcem na tlačítko a mám hned o dva stupně méně. Což u klasické motorky tak rychle nikdy nepůjde. Vím o čem mluvím, neboť po 40ti letém ježdění na různých druzích motorek mám nějaké zkušenosti a mohu srovnávat.
Sedlo by mohlo být trošku pohodlnější. Ochrana proti větru dobrá, nastavitelné plexi odvádí vítr nad přilbu, fouká akorát na ramena. Pod sedlo se vejde vyklápěčka. Další věci, například na cestování dávám do vaku na sedlo a zadního kufru. Motorka má i se sériovým výfukem pěkný zvuk, laďák není třeba.
Spotřeba 3,5 l až 5 l, podle toho jestli jedete v klidu na dovolenou nebo o víkendu si zablbnout. Dojezd na nádrž cca 330 km.
Při manipulaci na místě je dost těžká, ale při jízdě se vodí jako kolo. Do zatáček padá sama. Brzdy výborné.
Kdybych měl něco vylepšit, byla by to možná o 5 l větší nádrž, a o trochu větší deflektory na nohy. Zavírání sedla nejde lehce, je potřeba pořádně přitlačit.
Díky za hodnocení
Hodně km kolama dolů!!!
super
Kdyby byl levnější tak do ní jdu.
Jediný skútr a zároveň Honda co bych mohl mít v garáži