PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650S (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník papiboy
Vloženo 7.6.2018
Aktualizováno 18.9.2020
Zobrazeno 1 825x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Váha pod 200, rýchlosť nad 200, čo iné dôchodca potrebuje?

Výška jezdce: 173 cm

První dojmy - Nepadla do ruky, lebo riadítka boli dole pri oske kolesa :-))) Ale som vedel už pri kúpe, že budem robiť barbarské úpravy a dám široké a vysoké crossové riadítka. Mládež sa mi smeje a ukazujú si na čelo, ale ja sa smejem im, lebo sa vozím, jak KING (KONG :-) ).

Recenze

Posledných 10 rokov to boli Guzzina 750, Honda CBF 1000. V garáži ešte mám Hondu VT 750 S.
Suzuki SV 650 S som si vybral kvôli nízkej váhe a slušnému záťahu, S-ko aj dobre svieti (2x H4) oproti N-ku. Dlho som nejakú peknú hladal. Nie novú, ale vyrobenú ešte pred "krízovým vývojom" ... Pár som ich aj vyskúšal, ale nehrala kvalita s cenou, tak to trvalo.
Tak keď som našiel jednu uloženku u známej (kamošova sestra), neváhal som. Kedysi bola baba s nami so svojou SV na pár výjazdoch, lenže potom zmizla z dohľadu. Vydala sa a porodila už tri deti. Takže na motorke je natočených len 13 800 km.
10 ročný fungláč tesne po zábehu, no nekúp to ))
Dostala nové náplne, panciere pomohli brzdám, zatiaľ maximálna spokojnosť.








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rogih
rogih napsal 09.04.22 v 22:00 10b.

Tvá charakteristika SVčka je naprosto přesná. Mám to stejně!

skydr
skydr napsal 06.04.22 v 07:09 10b.

JardaBar
JardaBar napsal 26.08.21 v 13:38 10b.

krásná

Renfri
Renfri napsal 18.09.20 v 11:11 10b.

Super komentar

IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák napsal 02.05.20 v 16:01

"Mládež", vie prd *Boy*
Navíc tvar těch řidítek tvarově ladí s kapotáží
A mimo téma "smysluplná zrcátka", jejichž podložky naprosto
neuráží estetiku Tvého bajku : připomělo mně to tu moji barbarskou
úpravu podložek, ale pod karburátory ...
Nedokázal jsem se smířit s originály á-la Jawa vyrobenými z "bakelitu"
jako termoisolantu. Pro natvrdo připevněné karburátory to znamenalo
přenos 100% vibrací motoru s pouhými dvěma(ze čtyř) úchyty v rámu
na silentblocích. Pryžové podložky mně vyfikli vodním paprskem
ochotní šikulové firmy Kalina-Zlín z benzinu-odolného Vitonu
Původní připevňovací šrouby karbeců však musely nahradit šrouby
závrtné, do kartru "zalepené" s celoocelovými samojistícími maticemi
citlivě přitahující karbecy na pryž. Rozhodně lepší (pro závity v hliníku
karteru) připevňování karbeců maticemi, než opakované utahování
klasických šroubů s hlavou
No to ´sem se to nějak rozepsal Pro dědky normálka, ne !?

Více komentářů



TOPlist