Soukromej tryskáč. Oproti xj 900 s je na tom radost jezdit. Lehký mrštný
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki RF 600: málo kw malej obsah
Suzuki GSX 750 F: starej šunt všechny byly těžce zhuntovaný
První dojmy - Byl jsem překvapenej co bli schopní soudruzi od Suzuki v roce 94 zplodit. Sedí jede co víc si přát. Už se těším jak to pořádně protahnu. Celkem mě potěšilo že jsem 3 majitel a ne 30tej.
Motorku bych doporučil pro - pro všechny co nemaj strach a love. Takovej social bike ale fofry to má fešný a na ty leta aj design. Pro středně pokročilý začátečníky a všechny co jsou v klubu přátel smrti
Doplňky na motorce - Nemáme vůbec nic takže budeme muset splašit apoň kufr. Jak opadaj plasty - čert je vem
Recenze
Hledal jsem hledal až jsem se dočetl k Rf 900 R. V Červené vypadá jako Ferrari ale
mně na barvě nesešlo tak jsem nepohrdl ani tmavou zelenou (asi nejškaredší ze
všech barev co na to dávali ale je origo). Nikde nic neolámanýho, nevařenýho.
Všechno origo s homologacema což je dneska základ kdo ty flastry má pořád platit a
ty darmošlapy tím živit. Nikde nic neteče, nekape ba ani neprosakuje. Motor dle
recenzí nesmrtelnej a já osobně jsem rád za 5 stupňovou převodovku. Ty šestky už
mě začínají opravdu krkat. U baráku dálnicu nemám takže na co. Seděl jsem i jako
baťoh a na to že je to takovej cestovní silničák tak si myslím že mladá bude ráda za
to jaký to vůbec je. Chtěla byt - má to mít . Sedadlo je tvrdý jako tejden starej
chleb ale pohodlný. Už ať jedem někam ven
Moc pěkný
Po dlouhý době pořádnej RaFan s nezaměnitelným designem. Ať slouží raketa
Mě se líbí moooc
Mám pro tyhle poctivý bajky slabost