Chtěl jsem zpomalit a nakedbike se mi vždycky líbili. A taky jsem chtěl motorku se vstřikováním do 100tis.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 600N: Asi by byla slabá a taky samé paštiky.
Suzuki SV 650: Samé paštiky.
První dojmy - Vše funguje sametově a zátah od spodu masivní. Pocitově větší než na FZ1, oproti které ale chybí zase vršek. Oproti FZ1 si zvykám na podvozek, který není tak jistý a vše žehlící, občas se zavlní což bude dáno i koncepcí rámu. Občas mi přijde, že rychlosti sice zapadají hladce, ale s výrazným zvukovým doprovodem. Obzvlášť 1. a 2. stupeň. Bál jsem se brzd po přechodu z Yamahy jejíž brzdy jsou vyhlášené, ale v běžném provozu s novym deskami Nissin nemám problém. Posez je pohodlný, trochu jsem si zavzpomínal na Bandita.
Recenze
Zatím jen první dojmy, motor za jedna, převodovka za tři, rám a podvozek dva minus, posez a pohodlí a ovladatelnost za dvě, brzdy za dvě. Hodnotím svůj exemplář, takže se na něm mohly podepsat předchozí řidiči a někomu může motorka fungovat jinak. Motor startuje se sytičem i bez kdykoliv, táhne od volnoběhu až do červeného pole s lineárním, ale masivním nárůstem výkonu.Kvalty zapadají, hladce až nepřesně, není cítit to mechanické doklapnutí, někdy si jednička a dvojka neodpustí chrupnutí. Podvozek měkčí než jsem zvyklý, ale na nerovnosti reaguje rázem, opak toho co jsem měl na FZ1, zkusím si pohrát s nastavením (po přitažení ok). Občas (když jedu pilu) se leknu když se moto zavlní v oblouku na nerovnosti, odvykl jsem si. Přední destičky byly ko, vyměnil jsem za Nissin ST a jsem s účinkem spokojen. Kolem 4500ot. docela nepříjemně vibrují stupačky. Měnil jsem baterii, destičky, olej s filtrem a vzduchový filtr. Baterie pod pravým podsedlovým krytem zasunuta do plastu u airboxu - nic moc výměna, ale jsou horší. Výměna oleje standard, přístup k ol. filtru super. Zrovna tak ke vzduchovemu filtru pod levým podsedlovým plastem. Destičky standard. Moto je příjemně ovladatelná (což se po výměně pneu ještě zlepšilo), živá a pohodlná. Moto si plánuji nechat déle, tak snad to bude ta stará spolehlivá Honda 😉.
Paráda