Suzuki C800 Intruder (2015)

Vlastník JardaF68
Vloženo 14.11.2017
Aktualizováno 23.12.2018

Vloženo: 29.04.2019, Uskutečněno: 29.04.2019, Stav tachometru: 21969 km, Zhlédnuto: 31x

28.4.2019
Protože předpověď slibovala na pondělí vytrvalý déš't, vyrazili jsme v neděli po oslavě k večeru. V 17:30 jsme vyjížděli. Slunce svítílo, sem tam mrak. Cesta velmi klidná. Když jsme byli v Písku, začalo zapadat slunce a teplota šla dolů. V Budějovicích jsem už byl slušně zmrzlej. Ale rozhodli jsme se to dotáhnout až do Rainbach am Muhlkreis, kde Lucka z Budějovic bookla ubytování. To už byla úplná tma a teplota klesla na 3°nad nulou. Cesta vedla tmavými lesy a dálkové světlo na mašině se ukázalo jako překvapivě účinné. Bez potíží jsme kolem čtvrt na deset večer dorazili do cíle, Reiterhof Stöglehner, já už ale totálně zmrzlý, ruce necitlivé.
Ubytování ale moc dobré, velký statek s koňmi a s pokoji k ubytování. Velké postele, teplo, teplá voda, wifi, snídaně. Ujeto asi 200 km

29.4.
Ráno v 9 snídaně, vyrážíme v 10:30. Drobně prší a má se to zhoršit. A skutečně, zpočátku pohoda, nakonec slušný déšť. Až k Linci jsme jeli po dálnici, pak jsme uhnuli na veldejší. Provoz i tak dost hustý. Po 130 km, já s totálně mokrýma botama a ponožkama (nepromoky jinak fungují dobře) jsme dorazili do Altmunsteru, Apartments Grabler. Pěkný apartmán, parkování. Stále hodně prší a zítra má pršet ještě více. Plánujeme přestávku.

30.4.
Leje a leje. Děsně hnusně. Mašina je schovaná pod plachtou, my jsme v apartmánu. Na oběd vyrážíme do DAO restaurace do Ebensee. Asijská jídla, sněz co můžeš. Luxusní záležitost jako minule . Zbytek dne jsme věnovali shánení boto na motorku, ty staré jsou v dešti na nic Prší celý den, zítra má být lépe.

1.5.
Ráno svítí sluníčko! V 10:15 vyrážíme směr Obersalzberg a Befghof. Ubytování máme v Halleinu. Cesta moc krásná, skvělá silnice, krásné zatáčky, malý provoz. Čas jízdy byl tak příznivý, že jsme se rozhodli projet i Rossfeldner Panorama Strasse ještě dnes, byť byla plánovaná na další den. Mýtné bylo 5 EUR za motorku a 8,5 za auto. Krásná cesta, hodně do kopce. Dostali jsme se až na 1600 metrů, nahoře ležel sníh.
Pak následovala návštěva muzee Obersalzberg na místě bývalého Hitlerova letoviska. Velmi zajímavý zážitek. Noc trávíme v hotelu Auwirt. Na polívku jsme si zajeli jen motorkou s baťůžkem. Zítra má být slušně, ale pak se to má zase zkazit. Ustupujeme do Bavor.

2.5.
Počasí má být ještě dnes pěkné. Vyrážíme z Halleinu v 10:30 podél bavorských Alp, přes Bergtesgaden a jeho národní park. Cesta je nádherná, skvělé silnice, skvělé výhledy. Následně se stáčíme na severozápad a projíždíme jižním Bavorskem směrem na jezero Chiemsee až k městu Traunstein. Stále vedlejšími silnicemi až k jezeru Tegernsee, kde se podél něj stáčíme na jih a projíždíme oblast Wildbad Kreuth, která kopíruje hranici Němcko - Rakousku. Nádherná, nádherná cesta. Fantastické silnice, skoro nulový provoz, kolem "kanadská" krajina. Cesta pokračuje podél řeky Istaar a pak se stáčí na sever k jezeru Walchensee. Pokračujeme dále na jezero Kochensee, kde máme apartmán. Večer začíná mírně pršet. Druhý den musíme dál, protože paní má penzionek plný a tak zůstáváme jen jednu noc. Ujeli jsme 250 km.

3.5.
Za mírného deště, který ale i tak ustal se přesunujeme více na sever. Alpy má v dalších dnech přepadnout ošklivé počasí, sníh a podobně, takže se snažíme trochu tomu ujet. Diktujeme si slabých 80 kilometrů a po bezproblémové jízdě se ubytujeme v Bad Aublingu v St. Georg hotelu. Sauna, bazen, snídaně, paráda. Plánujeme tu tři dny zůstat, než se počasí zase umoudří.

4.5.
Jsme na hotelu, venku střídavě prší. Pěší výlet do městečka Bad Aubling byl vyníkající, hlavně kvůli zrmzlinovému poháru becher. Jinak válení a sauna s bazeném. Večer přišel trvalý déšť, zítra má sněžit i v nižších polohách. Tak uvidíme. Máme v plánu se s pokoje hnout maximálně na ten pohár.

5.5.
Válení na hotelu, Lucie krátký výlet na trh. Střídavě prší a je zima. Zítra vyrážíme dál.

6.5.
Ráno snídaně na hotelu, chvilku sluníčko, ale než jsme vyjeli, zatáhlo se a chvílemi déšť. Takže na pumpě natáhnout nepromoky a hurá do deště. Počasí studené, na mašině zima. Cesta ale jinak v pohodě, krásné silnice, provoz nízký. Ubytování hned vedle Valhally a hned ještě po příjezdu její návštěva. Sice už na prohlídku dovnitř bylo zavřeno, ale i kolem to bylo moc pěkné. Mraky na chvilku někam zmizeli a Valhallu osvětlovalo zapadající slunce. Vydupal jsem se všech skoro 400 schodů dolů i nahoru. Večer večeře v penzionu, moc dobrý dunkel weissbier.

7.5.
Dopoledne minískem návštěva Řezna, moc hezké. Chrám, most, zmrzlina, kafe... Pak na východ, přejezd do pohraničí, Bohmische Wald, do Zwiessel. Cesta bez deště, byť studená. Celkem 102 km. Odpledne návštěva obchodu se sklem a sklárny. Zítra míříme do Čech.

8.5.
Dopoledne v 10:00 odjezd, překračujeme hranice. Polojasno, je tepleji než včera. Hezká cesta jak na německé, tak na české straně. Jen ty silnice v Čechách jsou děsné! Kolem půl třetí jsme na chatě, kde nás vítají naši a Terka s Tomem. Celkem dnes ujeto 170 km.

Celkem ujeto 1.260 km

• Letecké muzeum Metoděje Vlacha

I když mělo být deštivo, přesto jsme se spolehli, že nebude a nebylo! Nedělní výlet z minískem do Mladé Boleslavi mimo dálnice. Tam klasika podél dálnice, zpátky s oklikou směrem na mělník. Muzeum skvělé, klobása u letiš

Vloženo: 30.08.2021
    Uskutečněno: 29.08.2021
  • Velká cesta Horním Rakouskem

1 den sobota 28.4. ODJEZD 7:30 Chata. Benzín v Novém Kníně. Po dálnici a hlavní silnici do Písku. Pauza na pumpě. Pak směr Putim a Bavorov, na Bavorov objížďka. Pak přes Volary do Nové Pece. Oběd v nové Peci, pan kucha