Maxiskútr tak trochu v jiném balení. Po zkušenostech se třemi skútry jsem chtěl něco jen tak pro radost.
Motorka koupena od FIRMA:Jindřich Holub (České Budějovice - Holub Moto je prověřená firma, za mě spokojenost s jednáním i prodejem.
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia SRV 850: zase skútr
První dojmy - Zatím mám za sebou jen zkušební jízdu, ale pocitově mi Aprilka padla na ruky na první dobrou. Krásný zátah odspoda a kontinuálně. Slušný zvuk. Pro zablbnutí lze řadit manuálně, ale touring mód vypadá jako univerzální volba.
Recenze
Mana je velmi dobře ovladatelná a podle mého názoru nezáludná. Po zkušenostech s několika skútry jsem chtěl něco dospělejšího, ale zase ne nějakou bestii. Mana má čtyři jízdní režimy. Rain, touring, sport, a sport gear(manuální).
Rain je určen do horšího počasí nebo do deště. řídící jednotka utlumí reakce na plyn a celkově je akcelerace tupější.
Touring je asi nejvhodnější na běžné ježdění, solidní akcelerace, pohodová jízda. Tenhle režim je asi nejuniverzálnější.
V režimu Sport jede motorka ve vyšších otáčkách a má neustále chuť kdykoliv vyrazit. Řekl bych, že v tomto režimu má i hrubší zvuk, ale možná je to jen můj dojem případně je to způsobeno vyššími otáčkami motoru. Mě osobně tento režim baví nejvíc, ale spotřeba bude asi vyšší.
Režim Sport gear dovoluje řadit buďto tlačítky pod levým heftem nebo klasickou nožní řadičkou. Variátor simuluje sedmistupňovou převodovku, řadit lze podle čtyř kontrolek na palubce, protože Mana nemá otáčkoměr. Zábavný, ale brzy omrzí.
Plánuju pořídit ještě kufr a pravděpodobně i plexi, protože z principu konstrukce na Maně dost fouká. Nelituju vynaložené investice a předpokládám, že ani v budoucnu nebudu!
Gratuluju k Maně, moc dobrá volba. Doufám, že se v 2018 uvidíme - budu rád za zkušenost. Já prodal minulý rok své 2 motorky a jednoho skůtra, dalšího jsem koupil. Takže chápu radost ze změny, také se k nějaké chystám:o) Zdraví Petr V.