Yamaha FZ6 Fazer (2007)

Vloženo 23.6.2017
Aktualizováno 19.5.2020

Vloženo: 22.11.2019, Uskutečněno: 25.06.2018, Zhlédnuto: 21x

Tak po několika letech čekání, jsem se nakonec odhodlal vyrazit na další motodovolenou a vyrazil jsem do meky spousta motorkářů na slavnou Hochalpenstrasse na Grossglockneru v Rakousku. Cestě předcházelo sledování webkamer na silnici aby zde náhodou nenapadnul sníh a co se stalo v den odjezdu? Silnice byla uzavřená a na ní cca 10 cm sněhu, no nebylo nad čím přemýslet a s myšlenkou, že to roztaje jsem vyrazil. První den jsem si naplánoval trasu k Zell am See do jednoho z kempů s tím, že se cestou podívám na předem vytipovaná, zajímavá místa. Vzhledem ke vzdálenosti jsem, ale viděl pouze tak polovinu mnou naplánovaných míst a při dojezdu do kempu v podvečerních hodinách jsem měl na tachometru 730 km na zátah, kdy téměř polovina byla v dešti.. Při stavění stanu za mnou přišel starší němec, který stanoval vedle a měl jak jinak než GS 1200 , s tím, že měl FZ6 taky, že je to skvělá motorka a tak. Oba jsme došli k tomu, že snad roztaje sníh, jelikož oba máme namířeno na tu slavnou silnici. Během dne sníh samozřejmě slezl, takže jsem doufal, že ráno bude vše v pořádku.

Když jsem se probudil do studeného rakouského rána, bylo krásně jasno a silnici byla otevřená. Po snídani, rychle natankovat a vyrazit ať tam není úplně plno a můžu se taky trochu svézt. Tak a jsem tady!!! Začalo vykukovat slunko a já věděl, že to bude super den. Kilometr po kilometru jsme si užíval každý kus silnice, a když se začali objevovat vrcholky zasněžených hor, byla to paráda a snad nebyla vyhlídka, kde bych nezastavil a neudělal alespoň jednu fotku. Silnice opravdu skvělá, povrch, panoramata a téměř žádný provoz. Při výjezdu na Edelweisspitze se přihnal mrak a začalo lehce sněžit. Skvělý pocit. Pomalu mi začal docházet benzín a po půl dni v horách jsem se tedy rozhodl tohle krásné místo opustit a projet si okolí Zell am See. Večer cesta opět do kempu a ráno vyrazit směr domov.

Po sbalení věcí jsem vyrazil s cílem navštívit jezero Königssee v Německu a poté Orlí hnízdo. Vzhledem k neustálému dešti jsem navštívil pouze jezero, které mě zklamalo, jelikož zde byly opravdu davy a davy turistů a popravdě mě zde ani nic nezaujalo. Následovala tedy deštivá cesta domů, kde jsem chtěl být co nejdříve, jelikož jsem začal pociťovat únavu. Dovolenou hodnotím jako skvěle vydařenou a to především, tím, že mi vyšlo počasí na hlavní cíl cesty a to pro mě bylo to nejdůležitější.

S cestami tohoto typu bych rád pokračoval každý rok, protože kdo nezažil cestování na motorce tak to nemůže nikdy pochopit.

Křesťan (9) napsal 23.11.2019 v 12:00

PavelDuke (1) napsal 22.11.2019 v 21:05

Jel jsem tam koncem září, modrý nebe, po ránu prázdný silnice , jen už bylo chladno, ale beze sněhu.

1 reakce

WAR10K
WAR10K 23.11.2019 v 10:13

Je to jak sázka do loterie no, buď to vyjde a nebo ne :D já tam měl nahoře 2 stupně a pak to padlo a začlo lehce sněžit, ale radost mi to nezkazilo ani trošku :)

context (7) napsal 22.11.2019 v 18:31+1

Super, taky jsem tam loni byl, když už tam byli skoro všichni, nemohl jsem si to nechat ujít a jel jsem taky a stálo to za to a hlavně, že ti vyšlo počasí

Pupi04 (41) napsal 22.11.2019 v 17:57+1

Hezká cesta, dobrá volba

J.K (35) napsal 22.11.2019 v 17:50+1

Nádhera Snad to taky jednou dám

biosák (72) napsal 22.11.2019 v 15:41+1

• Kontrola rozvodů a ventilů

Tak jelikož se na tachometru pomalu a jistě dostáváme ke 40 000 Km, došlo i k preventivní kontrole rozvodů, ventilů a sesynchronizování klapek. Jelikož si na motor sám netroufnu zajel jsem do servisu racimex Yamaha v Tac

Typ: Odborný servis
    Vloženo: 07.02.2018
    Uskutečněno: 07.02.2018
  • Montáž multifunkčního budíku Koso + rozsvícení druhého

Z důvodu kontroly dobíjení, které mě na minulé motorce jednou vypeklo jsem se rozhodl pořídit voltmetr a zaujal mě kombinovaný budík od výrobce Koso, který má 3 funkce a to voltmetr, teploměr a hodiny. Zapojení jednoduch

Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 07.02.2018
    Uskutečněno: 07.02.2018
  • Příprava na sezónu 2018

Před nadcházející sezónou provedena údržba: - Vyčištěné a rozhýbané brzdy + nové brzdové destičky - Promazání pohyblivých částí (řadička, brzda, stojan boční, hlavní). - Nová sada pneu Bridgestone Battlax BT021.