Poměr "FUN factor / praktická stránka" je pro mě u tohohle bajku prostě TOP.. a z KTM LC8 se stala srdcová záležitost..
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Po letech strávených na Superdukovi jsem věděl, co čekat. Padla do ruky okamžitě, ergonomie je přívětivější na delší vzdálenosti, sedlo je sedlem a ne pryčnou.
Doplňky na motorce - Přední karbonový blatník, tužší sportovní pružiny, laděné výfuky Akrapović, zadní plotna, oboje kufry
Recenze
Tahle motorka mi dává jen o něco málo méně srandy (nebo strachu?) než SD, na druhou stranu jsem díky ní už viděl celou Routes des Grandes Alpes a považuju to za začátek...Z naší oblíbené Itálie jsem schopen dojet domů za den.. a druhý den se chci jít projet znovu...nic nebolí, nic se neklepe.
Kdyby se vyhlašoval titul "Chameleon roku".. na KTM SMT bych vsadil barák. Cestovat? - ANO, Blbnout? - ANO!
Tahle motorka z Vás udělá lepšího jezdce, aniž by Vás to cokoli stálo.. Ježděno na Pirelli Angels GT.. tyhle pneu mě vyléčily z hypersupersportovních lepivek... nástup dost rychlý, necukly ani jednou, nájezd samozřejmě jinde.
Zápory?
- stupačky jsou v porovnání s SD nízko, tak holt přijdou přehoblovat..
- systém víčka pro tankování je proti SD na SMT vysloveně vietnamskou bakelitovou hračkou, to se mi nelíbí
- děkuji předchozímu majiteli za investici do tvrdšího odpružení, nebýt jeho, tuším, že bych to býval řešil taktéž.
Ahoj, zeptám se, máš nějaké zkušenosti s pneumatikami. Doporučil bys nějaký. Chystám se koupit sadu na smt a hledám nějaký rady. Díky Petr
hrozně mě bavila a budu na ní vzpomínat celý život. Neskutečně parádní stroj
Naprosta pecka! Sam jsem cerstvym majitelem SMT, takze vim o cem mluvis :)
Parádní bílá krasavice Hlavně vážně univerzál, málokterá mašina se SM-Téčku vyrovná