Guzzinku jsem prodal, pro velkou touhu po její poslední mutaci Vintage 1100...
Bohužel ceny tohoto modelu jsou příliš vysoko a výběr j téměř nulový(kdo koupí novou Guzzi, většinou s ní dožije).
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi California 1100 Vintage: Ceny jsou stále moc vysoko a málo strojů k prodeji...
Kawasaki VN 1500: Uvažoval jsem nad Tourem/Nomadem.Naskytlo se VTXa dostalo mě.Hondě věřím víc a objem je objem:)
Yamaha XV 1600 WildStar: Ceny celkem vysoko za starý ročníky, ale nádherná motorka! Tohle VTX mě dostalo!
Harley Davidson FXSTS Softail Springer: No...Nebudu to vokecávat!Fakt na něj nemám!Nebo spíš nejsem ochotnej to za něj dát...Uvažoval jsem chvilku i o Sportym, ale je fakt malej.Dyna jezdí super, ale až tak mě nebere...
První dojmy - Vybíral jsem tedy i jinde... Dlouhý roky slintám nad různýma HD, ale na Softail Springer, Night Train , nebo Dyna Street Bob nějak nemám love a Sporty je fajn, ale fakt malej... Objevila se VTX! První dojmy?Jede to!Na ty kila a rozvor se to super ovládá(kecy o Hondí uživ.vstřícnosti nelhaly!)...No...moc to nebrzdí...Jo, ono to má dual CBS...Guzzí Bremba teda brzdili líp!
Motorku bych doporučil pro - Kdo má rád tenhle styl a rád velký a silný věci:) Kdo chce "Japonce". Kdo z nějakýho důvodu nechce amíka...
Doplňky na motorce - Výfuky Cobra.
Kapoty, kufry,zadní blatník...Americkej Corbin.
Malinko natáhlý stupačky (přepákování) asi o 5cm(šlo pryč, páč mám su "kratinoh" a blbě jsem na to dohňápnul).
Jo a mám koupený kouřový sklíčka na blinkry, ale ještě musím koupit přední oranžový dvouvláknový žárovky...
Tak už jsou tam!
Recenze
VTXo jsem koupil, přesto, že se mi nikdy nelíbilo! Fakt!
Ale tahle úprava, nebo chcete-li vybavení od Corbina a výfuky Cobra jí "trošku" změnili tvář!
Tak tohle se mi líbí! Pro mě pecka design a řekl bych, že jí to sakra sedne! 107 šimlů a 156 "Ňůtnovejch metrů" krouťáku, tak to by i mohlo jet:)
Jede! Jede to fakt pěkně! Sice zatím najeto prd, páč jsem byl jenom na projížďce před koupí a na evidenčce ( návrat byl krapet delší...pravda:)) a pak jsem hned šel na úpravu břišní dutiny po vzoru vykuchané ryby:(...No nic no.Dolaďuju...Vyčistit, přeleštit, odstranit, doplňit, olakovat, vyměnit...
Kupoval jsem ji s tím, že ji hned olakuju do nějaké ulítlé kombinace zářivých perletí ( bavím se tím ), ale čím víc jsem na ni koukal, tím víc se mi začala ta kombinace chromu a klasické lesklé černé líbit! Asi k tomu přispělo i vyčištění, přebroušení a navoskování původního laku.Víka kufrů jsem přelakoval, protože byla okopaná a podřená ( předchozímu majiteli jedno špatně zajištěné víko ulítlo za jízdy.Prý ho dobrou hoďku hledal podél silnice...
Pohodlí je hodně dobrý! Spotřeba, delší cesty a další doplním, až se trochu sžijeme...
Designové kufry pojmou v pohodě plavky, spacák, antipich, sváču a pár lahváčů...Ne fakt se do nich celkem vleze...
Přední kapota má plynule-kolečkem-rukou stavitelnou výšku štítku!Dobrý!Po městě dola, abych viděl a na dálnici nahoru, ať to jde nad kokos...
28.5.2017 - Tak už máme první míle v sedle...Zátah perfektní!
Osadil jsem originál výfuk kvůli plánované cestě do Rakous( a chtěl jsem to i zkusit ) a asi tam i zůstane...Cobry jsou na prodej!
Doplnil jsem chybějící krytky a doladil styling:)
Spotřeba při mém stylu jízdy ( kochání ) něco mezi 5 a 6ti litry...na 18ctku dobrý ne!?
Všude budí pozornost!
By mě zajímalo, kolik takových, nastrojených od Corbina je u nás, příp. v Evropě...
11.7.2017 - V červnu jsem vyměnil krásný brutální výfuky Cobra za páprdovskej originál...Asi už su fakt starej:)
Cobry jsou tímto k mání!
V červenci jsem si střihnul návštěvu Pekelných dolů a okolí...Pohodlí na cestě excelentní!Zadelní komfort úžasnej a ani chrbtica neprotestovala:)!Nohy na přepákování si hověly taky pěkně...Žádný trnutí pastelek se nekonalo, takže spokojenost!
Spotřeba na štrece do 6ti, v závislosti na poloze pravýho zápěstí:)...Při kratších pojížďkách s občasným vyhnáním pavouků se to šine k 7mi litrům...
Holt, když tam lítaj dvě "flašky vod mlíka"(jak říkával kamarád Krtek), tak to holt nebude cucat picollo no...
Jo a abych uvedl na pravou míru ty brzdy! Tak asi tak...Přepáčko šlo dolů, páč mě došlo, že když se mě blbě natahujou habrůvky na řadící páku, tak u brzdy to asi nebude jiný že?!Dal jsem to dolů, komfort neutrpěl, trochu se snížil úhel náklonu v zatáčkách(fakt máálinko), ale konečně nemám pocit, že by to nebrzdilo!Holt, když má někdo nohy, jak Patrik z pevnosti Boayard, tak s přepákováním asi na tu brzdu moc nehňápne no:)...Takže brzdy (na kategorii!!!) O.K. Nohy krátký!Teď s originál uložením stupaček je pro mě ovládání naprosto perfektní!Mám to konečně pod kontrolou.Teda aspoň myslím...
Nádherná a velmi elegantní mašina .
moooc krásnej stroj nádhera
Vidím že i ty máš ale hodně krásný kousek.Přeju ti hodně hodně pohodových km.
Krásný kus hmoty
Jsi borec! Nandat, sundat, nandat, sundat... .
Jinak ale nádherný kousek