Konečně pořádná motorka, už nevypadám jak vosa na bonbóně
Motorka koupena od týpek od Olomóca - plná spokojenost, technický stav netajil, jednání na jedničku
První dojmy - No, prví dojmy byly dost děsivý ... ventily dělali větší rambajz než vejfuky, a po cestě jsem byl nakrknutej z D1, takže peklo. nakonce se mi to všechno rozleželo v hlavně a řekljsem si že jí koupim. První dojmy z jízdy byly taky děs ... ježiš to je těžký hovado. ale to sakra rychle přešlo. po promazání tlumiče řízení jako nová motorka. do zatáček jde snadno, a jede jak lokomotiva.
Motorku bych doporučil pro - heh, no je to Guzzi .. takže asi pro podobně postižený hovado jako já.
Doplňky na motorce - Brašny, abych měl kam uložit pivo, Sisibar, aby mi přítulka neutekla za jízdy, a Lafranconi, aby o mě vědeli.
Recenze
Po Nevadě jsem chtěl něco většího, kde si nebudu omlacovat kolena o válce. No a calif se mi vždycky líbil, a když jsem našel titanovku, tak nebylo co řešit.
Motorka měla ještě původní vačku a ventily, a ty jsou jaksi vadné od výrobce, Naštěstí jsem ukecal A-Spirit na to, aby ni udělali svolávačku i po deseti letech od prodeje, a 3 majiteli. takže motorka je jak vyměněná. Ventily nejsou slyšet, vačka neni obroušená jako ta původní. No mohlo by to chvíli jezdit.
Už jsem stihnul najet nějaký ten kilometr, a začínáme se asi kamarádit.
Trochu nezvyk bylo řazení pata-špička, ale zato na duální brzdy jsem si zvykl velice rychle.
Oproti nevadě je to při jízdě hodně veliký rozdíl. ta hmota je prostě znát. Nevada jde do zatáčky skoro sama a řídí se skoro jen myšlenkama, s Califem se musím trochu prát, a pak tam spadne a nechce z ní ven. S nevadou si člověk užívá kroucenice jak kdyby jel na naháči, calif radši jen mírně vlnatý silnice. Taky musím udělat něco s pérováním, až nepříjemně často jdu vzadu na doraz.
Titanium z Californii jedno z nejhezčích provedení... plná bodová palba.
Gratuluju
Tak tohle jo!
10bodů za Guzzi!
už aby bylo hezky
Parádní Guzzi pro hodně pokročilý.