Dneska mi dorazily díly od pana Sesy, tak jsem opravil náhon tachometru a vyměnil středovou pokličku u předního kola, protože předchozí majitel díky tomu jak byla vymačkaná musel dát pérovku pod podložku - což zase roztahovalo přední vidle až moc. Nová replika sedla jak prdel na hrnec a podložka už není potřeba. Ohledně náhonu - rozdělat šel uplně vpohodě - velký věneček byl úplně vymletý a kousky zubů byly všude možně po náhonu. Takže vyčištěno, vyměněnej šnek a nacpal jsem tam grafitky co to šlo Výsledek - tacho krásně ukazuje a vidle pérují tak, jak by měly. No a taky už můžu psat kilometry k deníku
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Tak, poslední STK před týdnem byla jen na 30 dní, protože jsem si nechal udělat do protokolu poznámku o nesedícím rozměru pneumatik. Ve velkým TP byl předek i zadek s tiskovou chybou 2.27x16, nechal jsem si to teda pozna
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 05.05.2017 |
Uskutečněno:
| 05.05.2017 |
Tachometr:
| 7045km |
-
Dneska jsem ještě dělal pár posledních příprav před STK:
- sehnal jsem nový tachometr, starý ukazoval jen rychlost, ale kilometry ne. Tak jsem přes bazoš sehnal druhý, s chromovým rámečkem v 1A stavu, zatím zdá se plně
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 27.04.2017 |
Uskutečněno:
| 27.04.2017 |
Komentářů:
| 2x |
-
Dneska mi s padákem na Džawu dorazily rovnou i věci na Mustanga taky z Fichtlkrámku, tak jsem je skoro všechny namontoval:
- brzdový pakny předek i zadek (lepený, ne nýtovaný)
- jehlový ventil karburátoru - kuželový, n
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 21.04.2017 |
Uskutečněno:
| 21.04.2017 |