První "motorka" se kterou jsem oficiálně jezdil
Výška jezdce: 173 cm
První dojmy - Po předchozím Mustangu to bylo úplně něco jinýho. Jednadvacítka prošla kompletní generálkou takže oproti Mustangovi všechno fungovalo, jelo to, moc se to nemuselo opravovat :-)
Recenze
Jednadvacítku jsem zdědil po tátovi, který si ji kdysi koupil jako funglovku v Mototechně. Pamatuju že jako malej kluk na ni jsem jezdil na houby. Ne kvůli houbám ale kvůli tomu, že jsem mohl po polňačce k lesu tahat za plyn.
Táta na něm najezdil hrozně moc kiláku - každej den do práce ale jednoho dne mu praskla klika. Spoustu let stál ve stodole a prášilo se na něj. Pak přišla doba kdy jsem začal dělat autoškolu. Ale chtělo to taky nějakej pořádnej stroj
Jednoho dne přišel táta a říká že dáme do kupy jeho starou jednadvacítku. Nevím jak to udělal, ale sáhnul do jednoho regálu a vytáhnul fungl novej motor na pionýra. Jen jsem zíral.
Takže nás čekala kompletní generálka celýho stroje. Sundat plechy, obrousit, zakitovat, nastříkat. Co se týče podvozku, tak nový ložiska v kolech, futra ve vidlích a přefutrovat kyvku.
S novým řidičákem na mě čekal i "fungl" novej stroj. Čekalo mě zajíždění novýho motoru, který se asi podařilo na jedničku protože jsme potom s klukama závodili a mým soupeřem byl kámoš na simsonu, nechával jsem ho za sebou Ve dvou už se to samozřejmě měřit nedalo. Jezdil jsem na něm 4 roky. Za celou dobu jsem řešil jen běžnou údržbu.
Škoda že v posledních letech se míň a míň objevuje na cestách. Vždycky když projede někdo na "pinďourovi" kolem mě, vzpomenu si při zvuku malý dvoutaktní padesátky na svoje začátky.
Krasavec, jako z Mototechny.
Krasnej...