PROFIL MOTORKY

Honda NC 750X (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník v.l.a.d.e.k
Vloženo 3.8.2016
Aktualizováno 21.6.2019
Zobrazeno 2 406x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Pořídil jsem motorku nevynikající snad v ničem. Někteří "ortodoxní" ji nemají rádi. Tak proč vlastně?

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass (Chrudim I) - Co se dohodlo, platilo. Motorku přivezl až domů dodávkou příjemný klučina, na nic si nehrál. Příjemná zkušenost.

První dojmy - Je to verze z DCT. Při zkušební jízdě jsem pořád hledal, kde mám řadit. Netřeba. Dělá to sama. Chtěl jsem to tak. Pro mě vysoce návyková věc. Taky trochu překvapení, že to vážně funguje.

Motorku bych doporučil pro - Pro pohodáře, začátečníky nebo pro někoho, kdo chce zvolnit.

Doplňky na motorce - Origo top case, zadní kryt řetězu s blatníčkem, vyšší plexi. Zatím.

Recenze

Po několika motorkách jsem ve 40 sběhl zpět k velkému skútru. Asi se projevila rodičovská zodpovědnost či co, ale chtěl jsem ještě zpomalit, a taky si užít více pohodlí. Stalo se obojí. Ale specifičnost skútroposedu způsobila, že mě na každé vyjížďce bolela záda. Už jsem to zažil kdysi na Burgmanu, ale asi už jsem to stačil zapomenout. Takže místo těšení se na jízdu jsem se začal skútru vyhýbat. Něco je špatně, to je zatím slepá ulička. Skútr prodávám.

Co dál? Chci jezdit pohodově. Mám rád nízké otáčky, vysoké mi nikdy neseděly. Dlouhodobě mě nebaví pořád řadit - ani v autě, ani na moto, pořád něčím kvrdlám, a přitom chci jen jet normálně dopředu. Rád jezdím za nízkou spotřebu. Mám rád praktický úložný prostory. Chci sedět pohodlně vzpřímeně. HONDA NC 750 X!

Jedu, neřadím, dělá to někdo za mě, úžasný! Automatu do toho začínám trochu kecat manuálním řazením, třeba si dřív podřadím při brzdění motorem nebo před zatáčkou. Kombinací automatu a manuálu se dá navodit to, co člověk chce při zachování absolutního pohodlí z neřazení. Díky nádrži pod sedlem a velké schránce v klasickém prostoru pro nádrž je motor dost naležato. To nízký těžiště je fakt znát. Zatím nejovladatelnější motorka, kterou jsem měl. Motor je diesel. Pohybuje se v neuvěřitelně nízkých otáčkách. Když se trochu tahá, řadí výš. Nebo možno využít sportovní režim. Malý a přehledný displej. Jemný dunivý zvuk. Brzdy tak akorát. Servis po 12 tis. km. Pro komplex toho všeho jsem si ji vybral. První motorka, ze která se mi opravdu nechce slézat.

A na závěr. Není pro každého. Kdo ji nechce, ať to klidně sdělí a dál si ji prostě nevšímá. Až vulgární házení špíny - nechápu. Mimochodem je to prý motorka pro ženský. Dle mého soudu moc není. Jezdecká pozice je asi stejná jako na mém předchozím Versysu 1000. A to mám 188 cm.

Toť zatím vše

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tomino77
Tomino77 napsal 26.10.17 v 10:29 10b.

Úplně jsem přehlédl tvojí dnes už starší recenzi.
Pěkně napsáno.

Myschan
Myschan napsal 12.07.17 v 17:13 10b.

Pěkně napsáno, zvlášť ten závěr

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 11.07.17 v 00:47 10b.

Adamíra
Adamíra napsal 20.03.17 v 22:30 10b.

Mě se líbí. Ať slouží je moderní,pěkná a univerzální.S automatem.Jasná volba.Krásně jsi to napsal ke konci článku...A na závěr. Není pro každého. Kdo ji nechce, ať to klidně sdělí a dál si ji prostě nevšímá. Až vulgární házení špíny - nechápu.

RoHor
RoHor napsal 04.12.16 v 16:49 9b.

Super, Honda je Honda !!!
Chtěl jsem ji taky a moc...ale nedosahnu na zem. Bylo to o ničem.

Více komentářů



TOPlist