Sv650S s trochou úprav - bílá barva, přidané kapoty, zadní blatníček, jiné plexi, laďák + svody G.P.R., K&N filtr, CNC páčky, stupačky, miniblinkry, ukazatel zařazené rychlosti Gipro, iridiové svíčky NGK, pancéřové hadice, hodiny/voltmetr/teploměr...
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 6F: vyšší cena a horší motor oproti SV
První dojmy - Jezdil jsem předtím hlavně na 500 - GS500, ER-5. Oproti těmhle motorkám SV mnohem líp sedí, líp jede. Sportovní pozice mi vyhovuje, ze začátku mě trochu víc bolely ruce. Je to lehká, hodně hravá a dobře ovladatelná motorka s dobrým zátahem a zrychlením kombinovaným také s rozumnou spotřebou. Každá jízda s ní je velká zábava! S laďákem má výborný hluboký bublavý zvuk.
Motorku bych doporučil pro - Pro lidi, kteří si chtěj jízdu užít a zároveň to nejsou žádný blázni a nepotřebujou jezdit 200 a víc... Prostě lehká, dobře ovladatelná zábavná mašina, která jede dobře v celém spektru otáček.
Doplňky na motorce - bílá barva, přidané kapoty, zadní blatníček, jiné plexi, laďák + svody G.P.R., K&N filtr, CNC páčky, stupačky, miniblinkry, ukazatel zařazené rychlosti Gipro, iridiové svíčky NGK, pancéřové hadice, hodiny/voltmetr/teploměr...
Recenze
Cena - jak obecně u SV, tak i konkrétně u tohoto stroje, zároveň mi SV bylo doporučeno nezávisle několika lidmi.
Chtěl jsem dvouválec 600ccm s alespoň částečnou kapotou. Ve výběru mi zbyly ER-6F a SV650S. Obě motorky jsou výborné, SV nakonec zvítězilo díky lepšímu motoru a o dost přijatelnějším cenám.
S jízdou jsem velmi spokojen - motorka perfektně sedí (zřejmě nejsou orignál pružiny), brzdy průměr - pokud jedu ve dvou nejsou nejostřejší, ale jsou dostačující.
Motor je krásně pružný, zabíra od 4000ot, při jízdě se spolujezdcem není žádný problém, spotřeba zhruba kolem 5l. Poruchy zatím žádné.