Po dlouhém váhání a vybírání došlo k výměna za VN900.
Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum BARTH (Pardubice) - Pan vedoucí není prodavač nýbrž OBCHODNÍK.
Spokojenost nade vše.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 1000 V-Strom: Řetěz. Jakási klapka ve výfuku no vypadá to příšerně.
Honda CRF1000L Africa Twin: Dlouhá dodací doba. Řetěz.
BMW R 1200 GS: Cena.
První dojmy - První dojmy jen ty nejlepší. Již po zkušební jízdě jsem věděl, že musí být moje. Ten pocit z jízdy na ní neumím popsat. Jednoduše nádhera.
Motorku bych doporučil pro - Můj názor, že je vhodná pro všechny co chtějí cestovat nebo jen tak blbnout nebo jezdit do práce nebo na nákupy nebo ...
Doplňky na motorce - Zatím bez doplňků ale rychle uvažuji o rozšíření bočního stojánku neboť se zapichuje do terénu jak nůž do másla a samozřejmě nezbytné padáky až se pokusím vyjet do terénu a hned to pložím tak ať to není tak drahé.
Recenze
Po roce jsem přesedlal z VN900. Je to samozřejmě naprosto odlišné, ale pro mne vyhovující. Vybral jsem tento stroj hlavně z důvodu ekonomického a technického. Má to bezúdržbový kardan a cenově se to nedá srovnat s jinou kardankou. V tuto chvíli mám ujeto teprve prvních 300 km ale to je fičák. V porovnání s předchozím strojem výkon nezanedbatelný, brzdy vcelku jedovaté, podvozek jednoduše nastavitelný a mnohem pohodlnější a ovladatelnost o té vůbec nepíšu- zkrátka bomba. Úložný prostor bez kufrů nic moc ale ostatně jako na všem jiném a spotřeba zatím fenomenální 4,5l/100km je pravda , že zas až tak rychle zatím nejezdím. Servis nebyl potřeba a poruchy vůbec žádné, vždyť je to nové.
Zatím se cítí nejlépe na silnici neboť při mých jezdeckých zkušenostech v terénu se tomu trošku vyhýbám. Ale což jednou to přijde a pak se uvidí. Pořizoval jsem ji stím, že na ní budu cestovat a ne jezdit motokrosové vložky(stejně na to již nemám postavu)
dobrá volba.
Co dodat,je to proste parada
At mas z tenerky jen radost. Vim o cem pises!