PROFIL MOTORKY

Gilera XR1 (1988)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník krysoid
Vloženo 27.3.2016
Aktualizováno 26.4.2021
Zobrazeno 1 314x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Je to sice stará babka,smrdí,kouří,řve,šíleně žere,vlní se,ale je s ní kopec srandy!!...a dokáže držet krok třeba s BMW G 450,takže dobrý.

Výška jezdce: 194 cm

První dojmy - Jooo tak na to dlouho nezapomenu.Jeli jsme si pro ni s kámošem do Valašských Klobouk(dík Filipovi a jeho pašíkovi).V zimě,všude půl metru sněhu,my auto a vozík,kvalitní pneu Vraník a kola z lehké litiny...no celkem sranda.Jeden kopec jsme couvali i přes zašlápnutou brzdu,škarpu...takže sranda.No a podobně to vypadalo i se zkušební jízdou na Gileře+Mitas E8,která nedrží ani na suchým teplým asfaltu...

Recenze

Absťák,svrbění rukou,motorkářská impotence...tak mi asi bylo když sem se dal do hledání nějakýho peklostroje na překlenovací období než prodám káčko a koupím Tenerku.
Nejdřív tu byla snaha zprovoznit Gileru R1 125 od kámoše,kterou jsem koupil za hubičku.Veškerá snaha ale byla marná.Takže opět do inzerce a pohledat něco jinýho.Narazil jsem na tuhle XR1 125,zajel se tam podívat,plácnul si s borcem,kterej se jí bez okolků chtěl zbavit a polslat dál.Se slovy prodávajícího:"Je čas,aby se s tím mrdal někdo jinej."sme ji vezli na vozíku i s druhou motorkou na náhradní díly.Takže mám doma hned 2 střepy na díly a jednu pojízdnou,no super :D

Naštěstí "Babka",jak jsme ji trefně pojmenovali,není v zase až tak špatném stavu.Stačilo trochu poladit karburaci(opět díky Filipovi),koupit novej přední plášť(Mitas E10),přehodit ten zadní(Mitas E10),vychytat pár drobností a můžu jezdit,no jezdit,spíš lítat.Protože charakter 120 ccm motoru,s výfukovou přívěrou a 18,5kw v 8750ot/min je přirovnatelnej k vypínači on/of :D.Prostě to dole nejede a nahoře zase pro změnu jako blázen.Takže se řídím pravidlem:
Full gas,save your ass!!! a světě div se,na 99% to vychází.S tímhle pravidlem jsem už vyjel i to,co jsem ani vyjet nechtěl.

Babka to se mnou nemá jednoduchý,beru ji jako tréninkovej stroj.Takže se učíme otáčení kolem nohy,brždění,powerdrifty atd. prostě ty základy offroad ježdění.

Vyjadřovat se k technice z roku 1988 asi nemá moc smysl,videa a fotku tenhle příběh odvypráví za mě :D

Full gas,save your ass!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
FilipTenere
FilipTenere napsal 28.11.16 v 10:08 9b.

Pěknej stroj, dávám body za dobrý vkus a odvahu 125 ccm je dobrá volba pro trénink. Co se na lehké se naučíš, použiješ na větší moto. Ať ti slouží! Mívali jsme podobnou moto Aprilia Rally 125, mám na ní krásný vzpomínky. Mimoch. doplnil jsem do profilu pár info ohledně XT660ZTenere.

Pavel_gilera
Pavel_gilera napsal 07.05.16 v 21:49 10b.

parádní mašina

krysoid
krysoid napsal 03.04.16 v 12:10

Škoda je akorát dobrého člověka Možná je,ale motorky jsou od toho aby se na nich jezdilo ne?Navíc dostává péči kterou nedostala myslím už pár let

krysoid
krysoid napsal 02.04.16 v 09:05

Škoda je akorát dobrého člověka Možná je,ale motorky jsou od toho aby se na nich jezdilo ne?Navíc dostává péči kterou nedostala myslím už pár let

Mann
Mann napsal 01.04.16 v 22:35 10b.

Není škoda ji zrušit při trenýrovce ? K tomu účelu by mohl stejně posloužit nějaký tuctovější otloukánek

Více komentářů



TOPlist