PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 1000 V-Strom (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník kawa...pavel
Vloženo 27.3.2016
Aktualizováno 4.6.2020
Zobrazeno 2 126x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Litrovýho Stromka jsem okukoval hned když jsem kupoval toho menšího...a neudělal jsem chybu, je bezvadnej.

Více fotografii

Motorka koupena od pri-motocentrum (Kamenný Most)

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Naživo se mi líbí víc než na fotkách, je supr, jízda ještě nebyla, ale na vozejku se choval velice slušně :). No a na silnici se chová ještě líp, tahá, drží, v zatáčkách se opět bojí míň než já, jako asi každá motorka. Spotřeba se ustaluje na nějakých cca 5 litrech a to je v pohodě...tak po cca 6000km to jde i za míň...klidná kochajda...4,2l/100km. Pohodlnej pro mně i spolujezdce. No tak včera jsem poprvé vyrazil a dal prvních 250kiláků...je to super. Úplně něco jinýho než je malej stromek...toto je lokomotiva co tahá jako blázen :) Je to jen zajíždění, takže žádná divočina, ale ten zátah kolem 4000 je prostě úžasnej a je mu fakt jedno co má zařazený za kvalt :)

Motorku bych doporučil pro - No pro každýho kdo chce jezdit ...ale ne jen do servisu...

Doplňky na motorce - Zatím nic, ale budou...samozřejmě :)
Tak první vlaštovka...origo suzuki bástry. :)
A objednanej je nosič s adaptérem na zadní hliníkovej kufr. Přišel, namontováno a už se jezdí s kufrem :)
Takže už:
vyhřívaný hefty Saito, skvěle zapojený na origo konektor, takže fungujou jen při běžícím motoru (díky Matesovi),
centrální stojan SW-Motech - opět díky Matesovi,
padací rám Touratech - nerezovej,
nosiče bočních kufrů SW-Motech a boční hliníkáče Trax - evo (2x45l)
Doma jsou i ledkový blinkry...nejdřív jsem se díval po Suzukáckých, ale cena kolem 6.000 kč mně teda neoslovila, takže je to vyřešeno jinak za pooodstatně jinej peníz...zbytek projezdím.
Možná přijede z Anglie trochu vyšší plexisklo...ale to se ještě uvidí až po snížení sedla...pak se rozhodnu jestli stačí, nebo ne... tak plexisklo přišlo...ale nakonec bylo za nejlepší peníz kupodivu u nás a po haluzi i pár kiláků od batáku, takže nový GIVI-Kappa je namontovaný.
No a když je ta zima a nuda, tak ještě hliníkovej dekl pod motor ať je to komplet...Kappa...namontováno.

Recenze

Zatím nula km, takže dodám jak něco nalítnu...zatím mám najeto 18000 na malým Stromku, no a teď přišla doba, kdy je doma velkej. Zatím teda bude dělat mladšího ale většího bráchu tomu původnímu, ale časem se osamostatní a malej půjde do světa...no jo jak jsem řekl, tak jsem i udělal...už je sám.

Myslím, že si malinko není jistej ve městě v kolonách, to se litru úplně nelíbí, ale jak se vyjede z města je to jinak, hrne se dopředu a letí jak kameň :)
V zatáčkách supr, na to že jsem jel včera poprvé na nových gumách a nikdy před tím jsem na litru neseděl, jsem shrnul gumu na půl centimetru od kraje...takže jistě bude i líp :)
Na začátek jsem testnul všechno...město, kolony, okresky, supr zatáčky na ecce homo, i kus dálnice...no bude asi malinko problém se držet v zákonných rychlostech, protože jak už to jede tak furt víííc a víííc :) No prostě super.
Na konci těch prvních 250 km ukazuje počítač průměrnou spotřebu 4,8 což si myslím, že je úúúžasný.
Brzdy jsou bomba, není to žádná hrůza jak někteří psali, prostě brzdí fakt skvěle a jedovatost v tom nevidím, pokud teda člověk nemá místo ruky hák.
Nepozoruju ani, že by na mně foukalo nějak víc než na malým stromku, takže ani k plexištítu nemám výhrady ...zatím...
Ohledně pérování, je citelně tvrdší než na malým stromku ale nevšiml jsem si že by na rozbité cestě nějak uskakoval nebo tropil nekázeň, drží stopu supr...no ale to já nezávodník nemůžu úplně hodnotit...za mně dobrý :)
Tak po cca 2000 km pořád úsměv na xichtu, bezvadnýý :)
Po alpské dovolené opět spokojenost, pohodlná motorka, delší přesuny i s kuframa a ve dvou dává bez problému, ani neví, že něco veze. V alpách v zatáčkách se s ním řádí skvěle, motka fakt drží jak na kolejích, za lijáku kdy jsem měl teda obavy co bude, držel na cestě úplně v klidu, žádný signál, že by chtěl klouznout nebo tak, úplně v klidu, postupně jsem zkoušel přidávat a furt v pohodě...no ale samozřejmě za deště nepřehánět...
Hlavně ale...nemá problém se závadama...prostě sednu a jedu...což neplatí pro všechny značky (zasvěcení vědí o čem se mluví). Někdo tomu říká emoce...ale vracet se nasranej s motorkou na vozíku to není ta emoce co u Suzuki poznáš...to se nechá pro jiný borce :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
TonyR
TonyR napsal 24.03.18 v 21:40 10b.

Sakra chlape, super popis, krásnej stroj, taky ho mám ve výběru, ale po staré 650.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 14.07.17 v 22:04 10b.

Digger2
Digger2 napsal 18.01.17 v 16:58 10b.

JirkaOhera
JirkaOhera napsal 09.01.17 v 18:01 10b.

kemor
kemor napsal 24.07.16 v 12:49 10b.

mašina. Jinak pérování se mi zdálo také tvrdší oproti malému stromovi, tak jsem si ho nastavil podle německého fóra a motorka žehlí všechny nerovnosti naprosto s přehledem a v zatáčkách krásně sedí.
Přeji mnoho kilometrů bez nehody

Více komentářů



TOPlist