renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Cagiva Mito 125 EVO (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník mito7
Vloženo 23.3.2016
Aktualizováno 30.9.2021
Zobrazeno 6 842x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 23.09.2016, Uskutečněno: 17.11.2015, Stav tachometru: 16000 km, Zhlédnuto: 14x


Zdravím, dnes jsem byl projet mito po otevření. Ve výfuku ač laděném Gianelli byl škrtící trychtýřek o průměru 19 mm, ten jsem odbrousil a celý výfukový kanálek slícoval na průměr 35 mm. Sání jsem též slícoval, osadil Airbox "paroháč", ze kerého jsem odstranil tlumící plech, který tam ale opět vrátím (hluk sání je nesnesitelný), výfuk je krásně tichý. Zjistil jsem, že je chudý volnoběh. Musel jsem uplně zašroubovat šroub vzduchu aby se to udrželo na volnoběh a ještě je to málo. Budu muset dát větší volnoběžnou trysku. Teď je tam 65 vyzkouším 70. Hlavní mám 130 to se mi zdá dobré, uvidím časem podle svíčky. Podržel jsem to na čtyřku a zrychlovalo to dobře, hlavně nahoře, ale když už to jelo 140 a otáčky byly 12500, tak jsem už přeřadil. Na 5 to dál zrychlovalo na 150, dál jsem to nezkoušel. Nevím jak vysoko je to možné točit. Je to 6 kvalt, ale sekundární převod mám 14/39 zubů, takže dost těžký. Je možno dát 13-zubové kolečko? Válec je tam A0401, hlava 200C, výfuk je Gianelli s původní repasovanou originální koncovkou Cagiva. Karburátor dellorto PHBH28BD. Máte někdo zkušenosti s laděním Mita?

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • ladění

    Tak vyzkoušeno. Částečné zatížení super, dá se jet i těsně nad zavřeným šoupátkem a běh v pořádku. Tarok už jen někdy a to těsně před dosednutím šoupátka, ještě trochu ochudit šroubkem. Nahoře motor ztratil "jiskru" a po

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 22.09.2016
  • ladění

    Tak trysky vyměněny, volnoběžná 61, hlavní 130. Zjistil jsem, že šoupátko karburátoru neotevíralo úplně, tak asi o 0,5 mm ( ) obroušen doraz, v rámci vůlí jsem posunul jazýčky ventilu do délky a opět obrousil a vyleštil

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 16.09.2016
  • ladění

    Trysky jsem ještě nevyměnil, stále čekám na tu 61, tak tu hlavní až najednou s ní. Ale měnil jsem těsnící kroužek na výfuku za viton (snad tam už vydrží) a při tý příležitosti jsem znovu dokonale slícoval a vyleštil výfu

    Typ: Údržba
    Vloženo: 23.09.2016
    Uskutečněno: 12.09.2016


TOPlist