Tak na konci léta po asi 2500 najetých kilometrech po opravě mne vyšplouchnul ten "holčičí" haryk na parkovišti kde jsem kupoval grilovaný kuře k večeři. Nakoupil jsem ,zaplatil jsem a při startování mi už jen cvakalo relé a jinak prd. Tak co s tim? Tak jsem se to pokusil na hodně vysoký kvalt na poloprázdným parkovišti roztlačit - no jak já byl blbej. Motor se ani nepřevalil a já zadním kolem maloval černý čáry po parkovišti. Když jsem byl už celkem udejchanej a orosenej tak přišel klučina co zrovna dával dýchání z úst do úst svojí přítelkyni a já jim evidentně kazil romantickou chvilku - jestli nechci pomoct. Tak jsme to zase zkusili a zase prd. Tak jsem poděkoval za snahu a už jsem to zase tlačil k místu kde jsem měl hadry, helmu a batožinu ve které chladlo kuře.
Týpek z toho PIPIgrylu na mně jestli prej nechci kabely na nastartování - poděkoval jsem s tím že manželka pro mně už jede (jak potupné) a má kabely v kufru. Tak choť dorazila - napojil jsem ty kabely - a nic. No já byl nasjanej! To si snad ani nedokážete představit. Ale když jsem se začal uklidňovat tak mně napadlo že ty kabely z pumpy za dvě kila můžu být nedostatečný. Tak jsem frajera z grylu o ty kabely přecijenom poprosil. Napojil jsem dvoje kabely (to byla už slušná elektrárna a lidi v okolí už netrpělivě čekali jak dopadnu - vsadím se že mi drželi i palce) a óalá - hary točí jak za mlada a chytá. Díky bože!
No - doma jsem na TyTrubko zkouknul moře videí ja se odhalí co je v dobíjení špatně a jak se to měřákem měří. Doporučuju - i takový elektrikářský nemehlo jako já to zvládlo. Pak následovala komunikace s firmou VAPE ale nějak jsem nebyl schopen jim dát informaci jaký výkon má můj altík a oni mi teda nemohli doporučit něco z jejich nabídky. Nakonec mi doporučili nějaký regler za 1900,- ale ne s jistotou že to bude fungovat dostatečně dlouho protože nevedí kolik to tam ten alternátor cpe. No já hledal nějaký info o tom výkonu ale nikde jsem nic nenašel.
Pak mi cestu skřížil kamarád Míra co mi vytáhnul trn z paty a regler mi v properformu sehnal přes někoho od nich od Custom Chrome za trojku. Paráda!
Takže už zase zvesela dobíjím.
Je fakt že motorka ač motor po komplet GO ňjů tak zbytek má už nakroucíno 47500 Km - takže to má už nárok na poruchu.
Možná by byl fajn postup měření aby se zjistilo co je kaput. Takže se odpojí regulátor a změří se co dává stator aby se zjistilo jestli není v háji ten. Když se to změří a podle manuálu vyhodnotí (musí dávat v nějakým rozmezí) tak je jasný že je buď na vině stator (jestli nedává tolik co by měl) nebo regulátor…
Vlastník | Varaník | |
---|---|---|
Vloženo | 10.3.2016 | |
Aktualizováno | 21.3.2019 | |
Zobrazeno | 2 759x |
Jojo - GO při 44t Km . Bývalý majitel byl fakt asi z lepšího oddílu.
Po GO ani ne při 50 tis. km? To je snad sranda. Já mám po 4-řech sezónách 44 tis. a říkám si, že mám motor už zajetý. Asi jinej oddíl. Tak ať dlouho slouží.
Stejnou závadu znám. Hlavně, že je vše v pořádku.