Skvělá velká dváca do začátku.
První dojmy - Po několikaleté pauze, co jsem slezl z čínského skútru, příjemný návrat za řídítka. Po prvních několika km padla do ruky. Nemám moc s čím porovnávat, ale zatím jsem po první sezoně spokojen.
Motorku bych doporučil pro - Doporučuji všem do začátku.
Doplňky na motorce - Foto je původní, jen přidán tahokov do průduchů od chladiče a ukazatel zařazené rychlosti. V současné době má nové LED blinkry, zrcátka, CNC páčky, vyhřívané hefty, přední brzdová hadice, nové přední a zadní brzd. destičky, LED podsvícení budíků, auto zásuvku s USB. Na novou sezonu mám připravené k montáži: nová přední pneu Pirelli Scorpion, řetězová sada DID s O-kroužky, CNC slidery na řidítka, a trochu těch samolepek (tankpad + víčko, "yamaha" na kyvku, a něco reflexních prvků) . Na cestě jsou sedlové brašny Givi EA100 a vybírám tankvak. Foto doplním
Recenze
Tuto motorku jsem si vybral, protože jsem chtěl do začátku něco slabšího. Volil jsem 2T z důvodu vyššího výkonu oproti 4T. Že to trochu smrdí nevadí U TDR mne uchvátil vzhled v porovnání s jinými dvácami. Při prohlížení inzerátů vypadala tato v nejlepším stavu, prodejce bydlel kousek od mého bydliště a v motce byl motor s nájezdem cca 7t km. Původní motor funkční (ale na repas) jsem dostal k tomu. První sezonu (od půlky srpna 2015) jsem najel po okolí cca 3000 km s poctivě měřenou spotřebou od 3,2 - 3,7 l/100km.
do začátků super...tyhle dvoutakty jedou-si užiješ...
Na 125 vypadá dobře. Tak ať také dobře slouží!