PROFIL MOTORKY

Honda XRV 750 Africa Twin (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník horamil
Vloženo 14.9.2015
Aktualizováno 14.9.2015
Zobrazeno 1 930x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Výstižně popište svoji motorku?
Nesmrtelná Teta :)

První dojmy - Pocit že jedu na Babettě očekával jsem vyšší výkon, a současně jsem měl respekt z její mohutnosti... ale opět jako na Babettě jakmile se rozjede je krásně ovladatelná. (sedm let před Arikou jsem měl Jawu 350 kývačku a Babettu :)

Motorku bych doporučil pro - Pro každého komu nevadí velká těžká motorka bez výkonu. Motorku jsem prodal. Důvod prodeje? Mám rodinu, rodina se o mne bojí motorku jsem si kupoval jako "cestovní E N D U R O" aktuálně do terénu už nelezu. Dostal jsem nabídku od kamaráda na koupi jeho motocyklu. Jaká bude moje další motorka? Myslím, že to bude "C E S T O V N Í enduro" AfricaTwin 750 :)

Doplňky na motorce - odzkoušené doplňky: (měřím 190, vážím 120) progresivní pružiny, prodloužené pístky, prodloužené zátky, tvrdší zadní pružina, podstavec řidítek 4cm, přední padáky Grave v nerezu dlouhou dobu sloužily opotřebovali se a byly nahrazeny padáky Touratech, zadní padáky ze silnostěné trubky dělané jako držáky kufrů, výfuk stará verze Remus grand prix tichý decentní zvuk, snížené odlévané stupačky SW motech

co nedoporučuji: padáky Givi okamžitě se rozlámali, držáky kufrů givi již při montáži jsem je natolik zohýbal že jsem je s díky vrátil,

Recenze

Koupena 22.12.2006 - prodána 15.8.2015 (71.000km) Davidovi V.

Stav motocyklu při prodeji.

Nahrál jsem zvuk motoru pro případné zájemce o koupi jiné Afriky. Všechny zvuky, které uslyšíte jsou běžné a doprovázeli mne po celou dobu co jsem s Afrikou jezdil.

Proč jsem si vybral tento stroj?
Splnil jsem si "dětský" sen. Bylo to velké enduro se dvěma světly ze starých motokatalogů s kořeny na rally Paris Dakar.

S Afrikou jsem najel cca 50.000 km, spustu km v přírodě a terénu, několik let jsme závodily na rally.
Moje zkušenosti?
Bytelná motorka, když spadne a vy jste schopni ji zvednout, můžete si bý jisti že zase podede dál. (padám často a padám rád) Nízká spotřeba s naloženou motorkou na dlouhých cestách i při offroad blbnutí.
V terénu je to těžký stroj, je to jako jízda na hřbetu nosorožce, co neuhne to přerazí, kde není cesta tam si jí prorazí. Afrika je nízká, těžká, nemá výkon není to kroska ani svižné enduro je to pohodlný autobus na školním výletě.

Servis a poruchy?
za celou dobu 9. let jen benzin, olej, řetězovky a pneumatiky, sem tam destičky, které jsem vesměs dojížděl po kamarádech, jednou svíčky protože jsem dostal zánovní. Brzdové kotouče původní a nový majitel ještě dlouho pojezdí. Preventivní výměna benzinové pumpy. Na originále "díky mé hlouposti" už začaly blbnout kontakty, dalo se to upravit aby neodešla info na www.africatwin.cz, ale já měl jet za týden na dovolenou tak jsem zvolil jsem v tu chvíli pro mne jednodušší způsob a koupil jsem podtlakovou Mikuni.
Plasty jsem půběžně vařil horkovzdušnou pistolí a ABS drátem z OBI, když už to dál nešlo koupil jsem jiný a jezdil dál.

Doporučená výbava:
PADÁKY PADÁKY PADÁKY + nosiče kufrů udělané jako PADÁKY

Kde se motorka cítí nejlépe a kde naopak ne?
Afrika se cítí dobře všudě, kde se cítí dobře její řidič. Na silnici klidnou kochací jízdou 120km/h, v terénu překvapí co dokáže.

Dá se s moto i dobře cestovat?
Ano dá, jako na každé motorce. Kupoval jsem si ji abych mohl cestovat cestou necestou, záhy jsem však zjistil že mám "fobii" z překročení hranic našeho státu :) Trvalo to asi 5let pomohli mi přátelé s Afrikou. Děkuji tímto Zdeňkovi a Pavlovi, kteří mne vyvezli až do Albánie :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
3neczak
3neczak napsal 15.09.15 v 19:46 10b.

Co dodat? Samozřejmě 10 bodů.

wsbk
wsbk napsal 14.09.15 v 12:56 10b.

Více komentářů



TOPlist