PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 500E (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Katanymmk
Vloženo 17.8.2015
Aktualizováno 14.2.2016
Zobrazeno 3 038x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Jednuchá, lehká, dobře ovladatelná...prostě ideální do začátků.

Motorka koupena od Profi-moto.cz (Děčín IV-Podmokly) - Prodávající ochotně vše zařídil, já už jen zaplatil, sednul a jezdil.

První dojmy - Po dvacetileté pauze a posledních zkušenostech s různými klony Jawy mi to připadalo jako sedlat letadlo. Překvapilo mě, jak rychle jsme si zvyknul na ovládání a celkovou ergonomii motorky.

Motorku bych doporučil pro - Rozumná cenová dostupnost, dobrá ovladatelnost a celkově vyvážený poměr výkonu a jednoduché konstrukce jí určitě předurčuje pro začínající motorkáře a motorkářky. Ničím nezaskočí, nepřekvapí a pro zažití jezdeckých návyků více než dostačující.

Doplňky na motorce - mini blinkry, zvýšená řidítka, plexi štítek, snížené sedlo, plotna + kufr Kappa, vyhřívané hefty, zásuvka 12V, moderní zrcátka

Recenze

Vzhledem k tomu, že jsem chtěl motorku používat na každodenní ježdění nejen do práce, od začátku jsme pokukoval po něčem lehčím, ne moc velkém a předurčeném jen na silnice. Tím mi vypadla cestovní endura. Jelikož mám lásku ke všemu co má motory a rád se ve všem pohrabu, táhlo mě to k něčemu jednoduchému - 2V/4T a pokud možno vzducháč. Naháč mi přišel taková klasika.
Krom toho jsem nevěděl, jak mi to po tolika letech na motorce půjde, tak jsem považoval ze vhodné, naučit se na něčem uživatelsky přívětivém. GSo plně splnilo moje očekávání. Motor dostatečně pružný a svižný (okolo komína určitě, ale už jsme spolu frčeli i Slovač - 600km a do 130 km/h to docela ujde). Brzdy tak akorát (zadní by mohla být krapet účinnější, ale alespoň se při leknutí hned nekousne...).
Motorku jsem koupil tak, jak jí mám, včetně doplňků. Byla už otevřená na 35kW. Jezdila jí přede mnou nějaká slečna, tak si nechala přešít nižší sedlo a na zvýšených řidítkách si nechala hřát pacičky vyhřívanými hefty. Doplnil jsme pouze držák na telefon s navigací a zásuvku na 12V.
Oceňuji štelovatelnou tuhost odpružení jak vpředu, tak i vzadu. Hodí se to hlavně při cestách s batůžkem - já říkám se sasankou. Osobně jezdím radši s tužším nastavením než doporučuje výrobce a to hlavně vzadu. Sklidnily se tak průljezdy táhlých svižných zatáček.
Ideální přibližovadlo po městě a okolí. Lehounká, výborně se s ní manipuluje bez motoru. Jednuchá konstrukce, skoro ve všem se dá bez větších problémů pohrabat.
Mě vyhovuje takový ten syrový projev vzduchem chlazeného dvouválce. Nic uhlazeného, v nižších otáčkách si občas zavibruje, občas škubne ale když ho podržíte nad 6 tisít otáček, tak se s výrazným zvukovým projevem i řádně probudí.
Překvapilo mě pohodlí. Měřím 178 a svých 85 kilo na ní naskládám úplně v pohodě. Zatím jsem s ní ujel nejvíce 1200km za dva dny a bez jakéhokoliv utrpení (krom stařecké bolesti kolen, ale to mám i na gauči...).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Emmette
Emmette napsal 03.10.15 v 13:47 8b.

Dávám 8, že nemáš deník, jinak pěkný cesťáček

Cyberguner
Cyberguner napsal 22.08.15 v 11:13 10b.

Pěkné čtení, přemýšlím nad GeSem delší dobu, jako mezi plyn, mezi 125 a něcím silnějším. Otázka, kolik ste z ní vytáhnul ? A další otázka je to vzducháč, mám z toho obavu, jak jste na to se zkušeností vzduchem chlazeným motorem ? �� Díky moc ta odpověď a ať to jezdí

Více komentářů



TOPlist