ČZ 175/477 upravený na typ 482 trail.
První dojmy - Motorka mi i po tolika letech okamžitě padla do ruky a přenesla mě nekolik desetiletí zpět, když jsem se na ní proháněl jako mladík.
Recenze
Když mi bylo 17 let, můj sen byl ČZ 175/482 trail. V té době se motorka na našem trhu v podstatě nedala sehnat. Tak jsem si pořídil ČZ 175/477 s anglickým štítkem, který jsem si upravil na typ 482. Jezdil jsem s ní asi 5 let a po vojně jsem ji prodal. S motorkou jsem byl nadmíru spokojen, byla to moje srdečni záležitost.
A teď po 30ti letech jsem si říkal že si splním svůj dávný motorkářský sen a koupím si originální model ČZ 175/482 trail. Ale když jsem začal shánět motorku, zjistil jsem že za stroj tohoto typu v poměrně špatném technickém stavu chtějí lidé nepřiměřeně velké částky.
Proto jsem se rozhodl zopakovat postup který jsem použíl již dříve. Strávil jsem vice jak dva roky než se mi podařílo sehnat zachovalou motorku typ ČZ 175/477 v původním stavu s novým motorem včetně všech dílu potřebných na úpravu. Poté co jsem měl tuto motorku zahájil jsem úpravy na model 175/482. Tentokrát jsem se ale snažil aby to nebyla slátanina ruzných neoriginálních dílu. Na motorce je udělán pouze nový žlutý lak dle originálního odstínu, ostatní dily jsou pouze vyčištěny a jsou v původním stavu.
Samozřejmě někteří budou namítat že velikost předního kola je jiná. Ale z dostupných materiálu jsem zjistil že drobné odchylky v použitých dílech byly v tehdejší výrobě možné.
Ahoj, chytám se udělat něco podobného, můžeš mi poslat nějaké podrobnější informace, třeba kde jsi sehnal výfuk a pod.
Díky
super
Super práce,Trail je parádní a je jedno zda replika nebo origo,ono těch origo už moc není a díky tomu ceny vyšroubované,tak ať jen jezdí a uživáš si za řidítky.
Ta je parádní ! . Vlastnil jsem 175/477.01 a tak vím že chromované trubky vidlic byly absolutní vzácnost.