Celý duben Jawa v provozu, bez závad. A bez deště!
Spotřeba stále stejná, průměr 4,3l/100km
Výměna gufera na sáknousí vidlici - bez efektu, olej sákne dál. Úbytek oleje po roce provozu je však neměřitelný, spíš estetická záležitost. Ještě jsou v záloze řešení.
Revize elektroinstalace (při 9500km):
- zapojení zásuvky přes pojistku přímo na baterku (trvale pod proudem)
- zapojení vyhřívaných rukojetí přes relátko (pod proudem jen se zapnutým zapalováním)
- výměna původního poj. pouzdra za stejné jako zásuvka a rukojetě - nožové pojistky 15A.
- kolem AKU zkrácení některých kabelů, prodloužení jiných a jsednocení několika kabelů do jednoho oka pro snadnější montáž na kontakt AKU.
Výměny spotřebních dílů - údržba (10 000km):
- Výměna zadní pneu . Metzeler ME77 zcela sjetá, na mokru kouzala. Nová Mitas H-03 je lepší !
- Výměna řetězu ČZ 520 za nový řetěz ČZ 520 X-ring . Těsněný, snad vydrží podstatně víc.
- Výměna oleje motoru . Opět syntetický Motul 300V 5W-40.
- Výmena vzduch filtru (molitanu).
- Výměna zapal. svíček za české BRISK . Předčasná výměna. Původní NGK v ukázovém stavu, cihlově vypálené a bez znatelného opotřebení. Nicméně Brisk je špičkový domácí výrobce.
Na motorku jsem namontoval přední blatník z Jawy 639 . Slibuji si od něj lepší ochranu před nečistotami, ale to až ve spojení s jeho plánovanou úpravou. V současném stavu je zlepšení jen malé.
Vlastník | AlešT. | |
---|---|---|
Vloženo | 25.5.2008 | |
Aktualizováno | 28.8.2018 | |
Zobrazeno | 48 692x |