1. garančka bez závad. Mimo prasklé žárovky podsvícení budíku. Výměna oleje, dal jsem ještě obyč. minerál Paramo 15W-40, ať si to rychle sedá. Do předních vidlic olej 5W40 - řidší, aby bylo pohodlí na rozbitých cestách maximální. Ale gufero vidlice teče ještě trochu víc.. Seřízení ventylů, doatžení šroubů motoru. Už jsem absolvoval jízdy v dešti a byl jsem nucen namontovat i zadní lapač nečistot (vlastní výroba). Jinak byl od kola nahozenej i kufr. Svíčky jsou černý, hlavně levá, malinko sem tedy ochudil směs na levém karbu, ale tak málo, že to asi nebude znát. Tachometr přeměřuje, při 60km/h je reálná rychlost 53km/h. To je ve výrobní toleranci, jako u aut... Pneu Metzeler na mokru teda nic moc, na Mitaskách jsem se cítil jistější.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Co říci o motocyklu Jawa 250 Travel po deseti letech?
Je to stroj, který konstrukčně vychází ze 70. let. Konkrétně z Jawy 350, typ 634. Motor pochází ze stejné doby, ale s Jawou nemá nic společného. Je kopií z Hondy C
Typ:
| Reportáž |
Vloženo:
| 08.08.2018 |
Uskutečněno:
| 07.08.2018 |
Tachometr:
| 22000km |
Komentářů:
| 2x |
-
K rozhodnutí vyměnit tachometr při 22000 najatých km, mě přivedl můj známý, kterému jeho elektronický tachometr vypověděl službu.
Měl najeto kolem 10.tis. km, tachometr ukazoval nesmysly, rafička lítala, jak chtěla, nak
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 29.07.2018 |
Uskutečněno:
| 29.07.2018 |
Tachometr:
| 22000km |
Komentářů:
| 4x |
-
Jen krátký záznam z výletu do Jeseníků.
1.7. 2018 Rodina jela Fábií 1.2 HTP, které jsem s přehledem stačil :)
Na vrchol Šerák vede nejprve čtyřsedačková a poté dvousedačková lanovka. Levná není, ale nahoru se vyplatí
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 29.07.2018 |
Uskutečněno:
| 29.07.2018 |
Tachometr:
| 22000km |