Motor se už znatelněuvolnil. Teď už to není tak patrné, ale záběh rychle pokračuje. Plynule přecházím na vyšší otáčky => občas. 6000=80km/h a stále do 1/4 plynu, při rozjezdech max. 1/2 plynu a velmi krátodobě. Teče gufreo přední vidlice, jen levé, v zimě dám nové, teď to vždy cca po 50-100km utírám, aby to neteklo po kluzáku.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Co říci o motocyklu Jawa 250 Travel po deseti letech?
Je to stroj, který konstrukčně vychází ze 70. let. Konkrétně z Jawy 350, typ 634. Motor pochází ze stejné doby, ale s Jawou nemá nic společného. Je kopií z Hondy C
Typ:
| Reportáž |
Vloženo:
| 08.08.2018 |
Uskutečněno:
| 07.08.2018 |
Tachometr:
| 22000km |
Komentářů:
| 2x |
-
K rozhodnutí vyměnit tachometr při 22000 najatých km, mě přivedl můj známý, kterému jeho elektronický tachometr vypověděl službu.
Měl najeto kolem 10.tis. km, tachometr ukazoval nesmysly, rafička lítala, jak chtěla, nak
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 29.07.2018 |
Uskutečněno:
| 29.07.2018 |
Tachometr:
| 22000km |
Komentářů:
| 4x |
-
Jen krátký záznam z výletu do Jeseníků.
1.7. 2018 Rodina jela Fábií 1.2 HTP, které jsem s přehledem stačil :)
Na vrchol Šerák vede nejprve čtyřsedačková a poté dvousedačková lanovka. Levná není, ale nahoru se vyplatí
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 29.07.2018 |
Uskutečněno:
| 29.07.2018 |
Tachometr:
| 22000km |