Tak a je to... Konečně.... Jupí... Sehnal jsem pár origo kondenzátorů ze starých zásob a provedl výměnu... Potom kámoš přivezl jakýsi přístroj, který se za běhu motoru připojil na kostru a kladívko a ukazovalo to jakousi hodnotu, která musí být na obou válcích stejná... Následovalo znovu nastavení na tovární hodnoty podle manuálu, nastartování a následné štelování pomocí toho přístroje... Štelovat odtrh za běhu motoru je teda něco... Ale stálo to za to, motorka jede krásně (domů na kopec vyjedu na trojku ) a svíčky mají hezky cihlovou barvu... Sice občas do levého výfuku trochu prdne, ale jinak v pohodě... Takže Tondo, díky za ten stroječek
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Strašně dlouho jsem nic nepsal do deníku, nějak nebyla nálada... No, o prázdninách jsem s Jirinem.SV podnikl výlet do Rakouska, konkrétně GrossGlockner. Byl to pro mě dlouholetý sen... A vůbec dojet tam na ČZ, kterou jse
Typ:
| Dovolená |
Vloženo:
| 27.10.2009 |
Uskutečněno:
| 27.10.2009 |
-
Začal jsem motorku připravovat na Rakousko... Odstrojil jsem díly, které budu znovu lakovat a částečně začal dělat na motoru...
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 02.06.2009 |
Uskutečněno:
| 02.06.2009 |
-
Rozhodl jsem se začít řešit to věčné pomalé padání otáček motoru a nedržící volnoběh... Můj tip je sání falešného vzduchu... Kolem karbecu jsem to celé přetěsnil, ale nepomohlo to... Už jsem koupil nová gufera na kliku,
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 24.05.2009 |
Uskutečněno:
| 24.05.2009 |
Komentářů:
| 1x |