Opravy a úpravy Po roce užívání a něco málo 10 tisící kilometrech, si dovolím prohlásit, že BMW F 650 GS Dakar plní má očekávání po přechodu z Aprilie Pegaso 650. Prakticky ve všech ohledech je lepší (vyjma top speed). Vzhledem ke stáří motorky z roku 2005 a najetým km (87000) si za ten rok mašina vyžádala:
1) Seřízení ventilů (150,-).
2) 2x výměnu oleje a filtru (2x1.200,-)
3) Výměnu svíček (250,-)
4) Nový vzduchový filtr, pratelný K&N (1.200,-)
5) Progresivní pružiny a nový olej 7,5 W do vidlice (2.000,-)
6) Dotažení skoro všech šroubů na rámu, padácích, přepákování
7) Výměnu regulátoru volnoběhu (4000,- Kč)
8) "Novou" řídící jednotku z ročníku 2006 (proti původní s odstraněnou chybou opakovaných startování) (ebay 2.000-).
9) Gumy ( zadek METZELER ENDURO 3 vydržel 6000 km) nyní MITAS E07+ (cca 3.500,-)
10) Oprava utrženého kabelu ke klasonu
11) Oprava utřženého drátu k tlačítku vypínání ABS
12) Oprava utrženého kabelu k vyhřívání levého gripu
13) Výměnu zadních desek (1.000,-)
14) Instalaci krytu předního světlometu mřížka MOOSE (vrakoviště Bechyně 1.500,-)
15) Výměnu ložisek zadního kola (1.000,-).
16) Vyčištění konektorů elektroinstalace (prevence převzatá z Apriie u které to byla nutnost)
17) Nová baterie MOTOBATT (1.400,-)
18) Blatník nad přední kolo (z Alegro za 1.500,-), voda už necáká na hlavu jezdce
-
Ventily
-
K&N filtr
-
blatník
-
svíčky
-
regulátor volnoběhu
-
mřížka světlometu
-
progresivní pružiny
-
ECU 2006
-
teplota, čas a napětí