PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 650 V-Strom (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník HonzaLK
Vloženo 26.12.2021
Aktualizováno 30.12.2023
Zobrazeno 2 637x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 20.03.2022, Uskutečněno: 20.03.2022, Stav tachometru: 47675 km, Zhlédnuto: 81x


Asi každej kdo zavítal s motorkou mimo zpevněnou cestu se dostal někdy do situace, že potřeboval brzdit, ale ABSko mu to jaksi dostatečně neumožnilo.. Sice toho v terénu se Stromkem moc nepojezdím, ale říkal jsem si, že by bylo fajn také mít možnost si to ABS vypnout. A to nějakým lepším způsobem, než vytahovat pojistku…
Poserfoval jsem internet a načerpal inspiraci. Nejde sice udělat systém jako mají moderní mašiny, že by se volitelně vypínalo ABS napřed jen na zadku a pak komplet.. Bude to prostě vypínat celý ABSko.
A sobotní ne zrovna příznivé počasí dopomohlo k tomu, že jsem se do toho pustil. Čili sundat sedlo, vyndat baterku, odpojit řídící jednotku před baterkou a vyndat, uvolnit relátka a další elektronické serepetičky, aby se mohl vyndat celý plastový kastlík, pod kterým je ABS jednotka. U ABS jednotky odpojit konektor (je tam zajištěná páka aretace) abych se dostal k vodiči, jehož signál se vypínačem bude přerušovat. Vše samozřejmě pokud možno udělat vodotěsně a tak, aby to bylo rozumně uklizené.. Vodiče jsou před konektorem schované do takového tuhého lepicího rukávu, který bohužel nejde v celé délce otevřít, trošku komplikace. Zkouška nervů byla pak dostat celej ten plastovej kastlík na baterku zas zpět..
Nejdřív jsem si myslel že si umístím vypínač do přístrojovky, ale nakonec jsem si řekl že by bylo fajn to ovládat přímo z řídítek. Zatím tam tedy mám improvizovaně umístěný vypínač, než si obstarám ten řídítkovej, kterej si umístím někde u heftu.
S výsledkem jsem spokojen. Po vypnutí se rozsvítí kontrolka ABS, takže to mám skvěle na očích. Po zapnutí ABSko během chvilky naběhne. Vypnutí i zapnutí lze provádět kdykoliv, není třeba zastavovat nebo vypínat/zapínat zapalování.

Update: Dorazil vodotěsnej vypínač na řídítka od givi. Sice je maličkatej, ale svůj účel splní. Namontováno a přepojeno. Časem možná ještě bude přemístěn, protože bych chtěl pořídit lepší kryty rukou s výztuhou, která se bude chytat zrovna v těchto místech.

Update 2.: Na kurzu bezpečné jízdy zkouška krizového brzdění. Napřed klasika s ABSkem… Pak mi instruktor říká “jde ti to vypnout? Tak to vypni a zkus to…” . Musím říct že je stále co se učit. Cit v noze žádnej… Ale rozdíl v brzdné dráze tam prostě je..

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
_DR_ (0) napsal 29.02.2024 v 20:06

Jaké kabely mám využít,a jak zapojit do vypínače ABS děkuji klidně nějak polopate děkuji

Levhart (0) napsal 01.12.2022 v 18:46

JardaBar (165) napsal 20.03.2022 v 23:30


Nejnovější záznamy v deníku
  • Jarní sraz V-Strom klubu

    První letošní víkendovej motovýlet - na sraz V-Strom klubu do kempu Pecka v Podkrkonoší. Na začátku týdne čekuju předpověď počasí a vypadá to na déšť.. A kupodivu tentokráte se předpověď nemýlila… A tak jsem ve čtv

    Typ: Sraz
    Vloženo: 21.05.2024
    Uskutečněno: 19.05.2024
    Tachometr: 64060km
    Komentářů: 2x
  • Vidlice - výměna trubek? Zatím ne.

    Při loňském repasu vidlice jsem si všimnul že u jedné trubky se neprotáčí to vnitřní uložení co je dole v trubce. Přestože by to nemělo mít na funkci vliv, napadlo mme že to mohl být důvod, proč vlastně ta vidlice vloni

    Typ: Oprava
    Vloženo: 11.04.2024
    Uskutečněno: 11.04.2024
    Tachometr: 62500km
  • Přední kolečko 14z na zkoušku

    Na FB skupině byl příspěvek o použití jiné velikosti ozubeného kolečka (větší), aby se při dlouhých cestách snížily otáčky motoru. No a mě to dalo podnět k tomu, naopak vyzkoušet použití o zub menšího pastorku (14zubů),

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 12.04.2024
    Uskutečněno: 15.03.2024
    Tachometr: 61775km


TOPlist