PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Breva 750 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník _vitek
Vloženo 24.4.2021
Aktualizováno 24.4.2021
Zobrazeno 2 643x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Přípravy na sezónu 2022

Vloženo: 13.03.2022, Uskutečněno: 20.03.2022, Zhlédnuto: 43x


Po obligátním
Přípravy na sezónu 2022 pro mě začaly už začátkem prosince loňského roku. Po upgradu pružin na předku jsem se rozhodl, že Brevka dostane od Ježíška nové zadní tlumiče.

Jejich upgrade jsem si naplánoval na druhý poločas přestávky před novou sezónou. Po několika večerech strávených pročítáním fór a hledáním vhodného produktu jsem nakonec zvolil Ikon 7610-1623. Zvítězil především poměr cena-výkon a dostupnost v německém e-shopu.

Zároveň jsem také začal přemýšlet o výměně pneumatik. Ačkoliv původní Metzelery nebyly ještě na limitu, jejich stáří (10 let) už mě nenechávalo úplně klidným. I zabřednul jsem opět do online diskusních fór a nakonec zvolil ContiRoad Attack 3.

Práci jsem si rozfázoval do tří dnů během několika víkendů. Nejprve šly dolů kola. Ty putovaly na přezutí, protože to si fakt sám doma neudělám (kvůli vyvážení). Tímto chci poděkovat panu Spurnému z JS Moto Brno, že byl ochotný mi kola přezout, byť normálně s cizím materiálem nepracují.

Při demontáži jsem zjistil, co byl ten rachlavý zvuk, co mi motorka celou dobu dělá. Myslel jsem, že to je něco z celé palety ruchů a hluků dodávaných jako součást balíčku Moto Guzzi. Nicméně zdrojem se ukázal být levý tlumič výfuku, resp. uvolněná vložka uvnitř. Nu což, do léta to vydržím a pak si stejně chci koupit nové. Ještě uvidím, jestli Agostiniho, Lafranconi nebo MIstraly.



Následoval druhý den (o pár týdnů později), kdy jsem nová kola namontoval zpět a vyměnil dorazivší tlumiče.


Tlumiče nové (nahoře) a tovární.





A jak jí sluší...

Poslední den, či spíše odpoledne vyšel na první jarní den. V plánu byla kompletní výměna olejů (kardan, převodovka, motor). Byl to také letošní první den, kdy jsem Brevku probral k životu. Jaká radost, když naskočila po zimním spánku bez většího zaváhání.

Poznámka ke značkám a objemům, pro své budoucí já:
- kardan: Bel-Ray 85W-140, 170 ml,
- převodovka: Bel-Ray 80W-90, 1 l,
- motor: Eni 10w60, 1,7 l.

A příští týden vyjedu!

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Startus Interruptus

    O co jde: Startus interruptus je nechvalně známý konstrukční problém u řady Guzzin. Na internetu se dá najít spoustu návodů a doporučení. Řešení je levné a stojí za to tento malý "hack" udělat. Na mojí Brevce se Startu

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 25.03.2022
    Uskutečněno: 25.03.2022
  • Shrnutí sezóny 2021

    Trochu to tu zanedbávám, a nemůže za to jen covid-19. Za uplynulou sezónu jsem najel necelých 5000 km okolo komína. Bohužel se nám s kamarády nepodařilo realizovat plánovaný výlet do Švýcarska a kvůli odložení oslav jsem

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 13.03.2022
    Uskutečněno: 01.12.2021
    Tachometr: 68500km


TOPlist