Při výměně pneu mi servisák říkal že unašeče už jsou celkem omačkaný. Rozeta měla lehkej vakl v ose a při jízdě jsem cítil lehký cuknutí když šel motor do záběru. Díly jsem si objednal abych měl do budoucna na výměnu až se toho sejde víc…
Nakonec se mi jednou čištění řetězu “vymknulo kontrole” a když už to bylo čistý, shodil jsem kolo a vyměnil to. Trochu byl problém naklepnout tam rozetu zpět do těch nových gum… stačilo trochu mýdlové vody a bylo to.
Byl jsem na sebe hrdej, že jsem to zvládnul sám bez pomoci. Motorka teď při změně zátěže necuká a reakce je bezprostřednější.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
První letošní víkendovej motovýlet - na sraz V-Strom klubu do kempu Pecka v Podkrkonoší. Na začátku týdne čekuju předpověď počasí a vypadá to na déšť.. A kupodivu tentokráte se předpověď nemýlila…
A tak jsem ve čtv
Typ:
| Sraz |
Vloženo:
| 21.05.2024 |
Uskutečněno:
| 19.05.2024 |
Tachometr:
| 64060km |
Komentářů:
| 2x |
-
Při loňském repasu vidlice jsem si všimnul že u jedné trubky se neprotáčí to vnitřní uložení co je dole v trubce. Přestože by to nemělo mít na funkci vliv, napadlo mme že to mohl být důvod, proč vlastně ta vidlice vloni
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 11.04.2024 |
Uskutečněno:
| 11.04.2024 |
Tachometr:
| 62500km |
-
Na FB skupině byl příspěvek o použití jiné velikosti ozubeného kolečka (větší), aby se při dlouhých cestách snížily otáčky motoru. No a mě to dalo podnět k tomu, naopak vyzkoušet použití o zub menšího pastorku (14zubů),
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 12.04.2024 |
Uskutečněno:
| 15.03.2024 |
Tachometr:
| 61775km |