Co bychom pro svou motorku neudělali, že? Po zjištění, že v FZ1 je stále stará verze rotoru s lepenými magnety, byla jasná volba nechat vyměnit rotor za nový typ originál od Yamahy. Dál jsem se ještě rozhodl pro další úpravy. Flashnutá řídící jednotka od Pepoše musí pryč, protože je to naladěné na okruh a do 5 tisíc to nejede a směs je chudá. Takže padlo rozhodnutí dát racingovou jednotku a šup na brzdu. Vyšlo z toho 117 kW na zadním kole a hlavně už není problém jet na 2 tisíce otáček. S novou jednotkou už bylo jednoduchý nahodit i quickshifter, takže po zimě uvidíme, jak si to všechno sedlo.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Jedeš se projet, všechno jak má bejt a najednou to přijde: nejde podřadit a až napotřetí tam to podřazení padne, pak další pokus s podřazením a skočí tam dva kvalty dolů zaráz. No nechceš to, ale je ti jasný že řazení ti
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 02.06.2024 |
Uskutečněno:
| 02.06.2024 |
Tachometr:
| 59000km |
Komentářů:
| 3x |
-
Tak a je tu zase výměna, kterou jsem si sliboval jen po pár stovkách km, kvůli proplachu motoru. Žádný problém nikde, jen jsem prostě chtěl. :) Jo a na olejový filtr jsem dal silný neodymový magnet. Nevim, jestli něco zm
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 27.03.2024 |
Uskutečněno:
| 27.03.2024 |
Tachometr:
| 58998km |
-
Todo upravit najeté km.
Tak se zase našel čas na údržbu. Baterka ven a nabít, výměna oleje za zbytek 5100 od Motulu, který tam bude na pár stovek km a bude sloužit na výplach, protže zřejmě 300v dost rozpouští usazeniny
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 08.01.2024 |
Uskutečněno:
| 05.01.2024 |
Tachometr:
| 56000km |