Štědrej večer nastal, zradu přichystal..? Bylo nebylo..
Sráč už celkem domestikovanej, radost jezdit. Převod pomalej do lesa, ale stále dost rychlej na sebemrskačský hltání kilometrů po silnici. Vydal jsem se tak 23.Prosince na tradiční garážovou párty do Soběslavi. Motorka jela, hefty hřály, i po autobánu to svištělo důstojně.
24.12. Tradiční přesun do Budějovic na náměstí (jeden velkej motosraz)
Po budějicích všude záda, náměstí poloprázdný. Všichni schovávajíc se doma za okny před čínskou chřipkou.
Cesta domu, tradičně chvátajíc na štědrovečerního kapra.. Když to nejmíń potřebuješ, tak se to vysere. Vyjíždím ze Sudoměřic (30-35km domu) a po zařazení čtyřky začlo přeskakovat, škubat.. čtvrtý rychlostní stupeň bez známek spolupráce. Držel jen při brždění motorem. Držím tak motor v hovnech po silnici 1/3 na trojáka. Ůžasnej zážitek.. Alespoň že jedu po svých kolech..
Následný vystřízlivění ze všech vánočních večírků rozebírám motor.
Našel jsem volnou kulisu řazení (povolený šrubky) Vidlička ač nová, tak na vyhození. Čep vidliček opět ohlej. Jo, takový dežaví, nebo spíš neví.
Odhodlán brzy jezdit, se mi to zase natahuje a natahuje. Na zimní Krucík musím betmobilem.. No stejně na sníh nic lepšího neni.
Když už se motor válí na ponku, a já se v sezoně nesvezu. Zkusím aspoň nechat utočit kliku. Kámen úrazu. Sháním to či ono. Čekám na tamto. A vlastně dávno nechvátám, je po sezóně. Slunko svítí a lidi vytahují plavky. A já teprv opět resuscituji CZ. S novou převodovkou, a utočenou klikou. Jo, abych nezapomněl. S novým motorem též. Nelenil jsem a koupil jeden zdánlivě hezkej do zásoby. A hned ho tam vrazil, s mejma střevama.
A taky konečně namontoval 21´ přední kolo, a nechal ho zapsat. 19´byla málo (půjčenej ráfek)
Když jsi debil, tak si to rozeber znova.
Vyjezdil jsem sotva nádrž, a z gufera řetězovýho kolečka teče olej. Teče až jsou to louže. Je ti samozřejmě jasný, že to neni gufero, ale pouzdrem převodovky hned pod ním.
Nelením a lepím přes něj záplatu z hliníku. 2x.. 3x.. Pak až jsem si myslel že ho tam zavařím z venku.. Jak jsem byl naivní. Myslel jsem si správně, že pouzdro do karteru šlo dost na těsno. Ale hřídel převodovky se zadřela v pouzdře.
Motor jsem měl venku za třicet minut, rozházenej za hodinku a půl. No aby ne že..
Takže hřídel znova ke strojaři, a utočit líp. A asymetrický pouzdro..
A světe div se, už to zase nějakej pátek jezdí, řadí. A za nedlouho je tu zase motosezona v plnym proudu.
V rámci ladění jsem nainstaloval japonskej vstřikovač značky Keihin (28)
Jenže v rámci dolaďování musel líp vymyslet horní držák motoru (v originále neni, jako napřiklad na 477/487)
Teď jen doufat a jezdit. Snad už trošku dýl..
-
-
Začalo to nevině. Pěkná vyjížďka na štědrý den..
-
První nahlédnutí..
-
-
-
Ale když už jsem to měl zase rozházený..
-
-
Nová převodovka vyžaduje mírnou ůpravu.
-
19 vs 21
-
Mnou vymyšlená matice (kvůli malinkému kolečku)
-
-
-
-
-
-
Nechal jsem to i nabrzdit. Bída..
-
-
-
-