Konečne som sa dostal na 1. servis. Bol som v Motogroup Bratislava. Objednanie prebehlo OK, aj keď majiteľ firmy nevedel, čo sa presne na 1. servise bude robiť (prijímací technik mal vtedy dovolenku). Keď som priešiel do servisu, platil som 253eur, pôvodne chceli 299, ale že mi dal zľavu Podľa faktúry menili:
- olej 10W-60
- olejový filter
- tesnenie olejového filtra
- drobný materiál
- 2A000565 tesnenie ventilového veka 2x
- 1A006716 tesneniete ventilového veka 6x (nejaké krúžky tesniace)
- servisné práce 150min
Bol som celkom prekvapený, keď mi tvrdili, že pri prvom servise sa nenastavujú vôle ventilov na E4, ale že na E5 už áno ... vie o tomto niekto viac?
Motorka má o poznanie tižší chod, motor sa mi zdá kultivovanejší.
Stále však mám jeden problém. Po naštartovaní motorky a spojení mobilnej aplikácie s MIA jednotkou mi aplikácia vypíše Low Fuel! Aj keď je plná nádrž. Servis tvrdí, že diagonistka neukázala žiadnu chybu, že je to problém v mobilnej aplikácii. Tú som vymazal, znovu nainštaloval, znovu spároval a chyba rovnaká. Stretol sa s tým niekto?
Vlastník | fajry | |
---|---|---|
Vloženo | 23.5.2021 | |
Aktualizováno | 3.8.2022 | |
Zobrazeno | 1 631x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
Co se má dělat při prvním servisu máš uvedené v uživatelské příručce. Je tam tabulka a podle km uvádí, co je třeba vyměnit, zkontrolovat, vyčistit atd. U mojí V7 (E4) mi ventilové vůle nastavovali. Když máš naúčtované těsnění ventilového víka, tak to vypadá taky na ventily, proč by tam jinak lezli. Cenově jsem na tom byl podobně, cca 5.000,- českých peněz.
No řeknu ti, nejsi zrovna z laciného kraje, i těch 150 minut se mi zdá dost.
Mě stála první garančka 3500,- KČ (cca 135 Euro) a za dvě hodinky bylo hotovo.