Je to italská motorka, takže jednou to přijít muselo. Něco upadlo. Konkrétněji: chystal jsem se na orientační závod Moravská 300 a při cpaní nafukovací karimatky ve složeném stavu rozměrů spíš složeného Zeppelínu mi nějak neuniklo plandající víko kufru. Z pantu vypad takovej šteftík, kterej není pochopitelně k nalezení nikde po garáži. Náhrada kolíkem 4x40 taky štěstí nepřinesla. Originál šteftík má totiž na půl délky rádlování, aby držel na místě. Což tenhle jeden teda nedržel. To je to WTF. Naštěstí tenhle náhradní díl je skladem a snad bude brzo doma. A teď to OMG. I přes tuhle drobnost jsem se dopravil na start orienťáku a při jízdě na polňačce zjistil, k čemu je dobrá kontrola trakce. U takhle zdechlé motorky k ničemu. Na prašné cestě jsem trochu víc přidal plyn i s vědomím, že to trochu hrábne a místo toho ta elektronická debilita dusila motor. Ale né že by to krotilo onen přebytečný potencíál motoru, prostě to málem chcíplo. Úplně na hovno to je samo o sobě a ještě to funguje blbě. Naštěstí se to dá vypnout.
Vlastník | vitik | |
---|---|---|
Vloženo | 2.4.2021 | |
Aktualizováno | 16.8.2021 | |
Zobrazeno | 5 170x |
skvělý komentář