Už jednou mě SVčko bohužel vypeklo. Resp. je nutno podotknout, že jsem jej spíš vypekl já a místo odstavení motorky při první vlaštovce, která značila problém, jsem měl silnější (a nezodpovědné) nutkání dojet domů a nadělal jsem tak víc škody, než užitku. Následný chtíč dát motorku co nejdříve dohromady, měl za následek koupení prvního regulátoru dobíjení, který se namanul, a to byla právě ta chyba. Po chvíli se regulátor zase odporoučel... Pojďme ale toto všechno přeskočit a vrhněme se rovnou na výměnu (v pořadí již druhého) regulátoru dobíjení. Nutno ještě říct, že tentokráte jsem "rozbitý" regulátor odhalil včas a nemusel tedy řešit odpálené věci jako pojistky, žárovky, budíky a část kabeláže.
Nyní proběhlo už zodpovědnější vybírání regulátoru, který by měl lépe snášet horší umístění v nevětraných útrobách motorky. Byl samozřejmě dražší, ale už na pohled větší počet chladících "žáber" a celkový bytelnější dojem evokuje kvalitnější kus, než byl v motorce po prvním problému.
Výměna je naštěstí snadná, jen člověk musí rozebrat trochu více věcí. Ale není to nic, co by alespoň průměrně zručný nýmand jako jsem já, nezvládl
Vlastník | ORi_SV | |
---|---|---|
Vloženo | 8.7.2018 | |
Aktualizováno | 28.11.2021 | |
Zobrazeno | 3 836x |