Už od začátku jsem věděl, v co bych chtěl malé WR transformovat. V malý adventure bajk schopný jet kdykoli a kamkoli.
Nikdy bejby nevyjede ten nejstrmější kopec, nikdy nebude nejrychlejší na houpavém úseku...ale cíle vždy dosáhne .
* váha 135 kg ( o 5kg víc než seriový stroj)
* moto nemá žádný uložný prostor i přesto veškerý nutný servis poschovován na různých místech moto ( lanka, oprava defektu, pojistky, a další věci pro běžné strasti )
* sekundární převod 13:45, univerzální záležitost pro terén a silnici
* nádrž IMS 3gal, dojezd 200km v těžkém terénu
* haltr do zadního kola, možnost jízdy při nízkém tlaku
* led světlo, držák navigace, usb nabíječka, renthal řidítka, cycra probend ochrana páček, ochrana chladiče a motoru obojí imitace Flatland
Olej to nežere, pneu to nežere, benzín jen trošku... náklady na provoz tohoto mini adventure bajku jsou výborné. Dokud nebude dostupnější a levnější otevřená verze CRF 450l, měnit ji nejspíš nebudu
Vlastník | cong156 | |
---|---|---|
Vloženo | 18.10.2019 | |
Aktualizováno | 9.8.2023 | |
Zobrazeno | 2 359x |