Ve středu ráno jsem přišel k motorce a... nic. Startér nereaguje. Jenom něco cvakne pod sedlem a ticho. Paráda! Přede mnout 3 moto-dny na Šumavě a motorka nepojízdná.
Krátké zagooglení ukázalo, že nejspíš půjde o relé startéru - celkem častá závada. Je to prkotina, ale musím to nějak dostat do servisu. V papírech od motorky jsem zjistil, že k tomu mám i záruku mobility, asistenci atd. Takže jsem zkusil zavolat na asistenční linku husqvarny - zvedla to poněkud rozespalá slečna, ale vzala si kontakt a že to předá dál. Za chvíli se ozval člověk z ÚAMK (prý dělají i husqvarna assistance), vyptal se na detaily, vzal si adresu a že za 40 minut přijede technik. Skoro přesně za 40 minut přijel technik, proměřil baterku, zkusil to nahodit přes kabely a následně uznal, že je to rozbitý a naložil to na svůj povoz. Domluvili jsme se, že to odveze to vrbovky - kam jsem zavolal a domluvil to. Dokonce se tvářili, že relé vymění celkem rychle a mě svitla naděje, že by víkend přece jen mohl dopadnout.
Potud v pohodě. Pak začal horor.
Za cca 2 hodiny volal řidič, že ve Vrbovce to nevzali a je na cestě do promota. Prý to řešil i s dispečinkem a K2 to odmítli i jim. Po mnoha hodinách se daří spojit s někým z promota. Do telefonu není moc přijemný, prý tam má na servis 30 motorek a neví, kdy se k tomu dostane. Následuje víc než týden každodenního telefonování, které má vždy stejný průběh. Zavolám já, vysvětluju o co jde, dozvím se, že na to není čas, 30 motorek ve frontě, o víkendu závody, mechanik už tu není, nejsem v práci, nepamatuju si... a vždycky končí slovy "zavolejte si zítra". A zítra znovu. Neřekne, co s tím je, neví, jestli už objednali náhlardní díl, neví, jestli už přišel... Ale s nikým jiným se bavit nesmíte, když jsem zkoušel volat na jiná čísla, tak mi nic říct nechtěli a prý mám zavolat zase tamtomu člověku.
Nebudu hodnotit servis jako takový, do toho nevidím a motorku nakonec opravili. Ale komunikace je tragická. V celé firmě existuje jenom jeden člověk, který se s vámi baví a ten v hlavě nenosí všechno a neřekne nic konkrétního. Nikdo se nikdy neozve, musíte pokaždé volat vy. Když jsem si nakonec pro motorku přijel, tak tam pro změnu byl jiný člověk, který vůbec netušil, co s motorkou dělalo, žádný papír od toho nemá a nic neví. No, motorka nastartovala, tak jsem si ji vzal a budu doufat v lepší zítřky.
Pikantní je, že první den mi večer volali z Vrbovky, kdy přivezou tu motorku, že na to čekaj. Do dneška netuším, kde se stala chyba a proč to nakonec skončilo v promotu. Poučení pro příště: sehnat si vlastní odvoz.
Vlastník | Tez | |
---|---|---|
Vloženo | 16.4.2020 | |
Aktualizováno | 26.6.2020 | |
Zobrazeno | 4 407x |
a bylo to tím relé ?
1 reakce
Jak píšu... nevím, co s tím v promotu dělali, žádný papír jsem nedostal. Ale po telefonu něco o relé zaznělo. Navíc když se podívám po internetu, tak je to opravdu častý problém vitpilenů a svartpilenů (a předpokládám, že i duků, ale to jsem nezkoumal). Takže já osobně si myslím, že to bylo to relé.