Po včerejším laborování se zadním karburátorem jsem ho znovu zamontoval a vyzkoušel. Už neprotéká.
NAplnil jsem tedy kapačku benzínem a jal se startovat. Motor chytnul celkem rychle a bez větších problémů. Akorát teda střílela dost do výfuku. Začal jsem teda ladit volnoběh. Podařilo se mi to dostat do fáze, kdy je volnoběh stabilní a motor si docela spokojeně bublá, ale ve chvíli, kdy přidám plyn a zvýším mu otáčky, začne zase střílet do výfuku. Zkoušel jsem různý nastavení jehly, když ji dám nejníž, trochu se to zlepší, ale stejně pořád střílí.
Tím sem tak nějak vyčerpal svoje znalosti z jawiček a budu muset zase študovat. Kdy by někdo měl nějakou radu na co se zaměřit, dejte vědět.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Bylo, nebylo…
O další skvělé zkušenosti s fungováním jedné konkrétní stanice technické kontroly a bezvadné (ironie) práci ministerstva dopravy…
Jak si všichni můžete přečíst v předchozích kapitolách v deníku, není to
Typ:
| Reportáž |
Vloženo:
| 24.11.2020 |
Uskutečněno:
| 24.11.2020 |
Komentářů:
| 3x |
-
Po každé projížďce jsem si všiml několika kapek kapaliny na nádobce spojky. Otočení těsnění ani utažení šroubů nezabralo, tak přišla ke slovu nová těsnění na obou nádobkách. Přeci jen si zaslouží po 33 letech vyměnit. No
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 24.05.2020 |
Uskutečněno:
| 24.05.2020 |
-
Abych zjistil, kolik si můžu dovolit najet na jednu nádrž, natankoval jsem odpoledne do plna a vyrazil na projížďku. Cílem bylo najet kolem 100km svižnějsím tempem a zjistit, kolik to žere.
Ve vsi jezdím vždy předpisově
Typ:
| Vyjížďka |
Vloženo:
| 08.05.2020 |
Uskutečněno:
| 08.05.2020 |
Hustý před hodinkou študuju jak jsi na tom a koukám,že už zkoušíš vrčet můj názor pokud to běhalo před rozborkou,tak nic neměnit jen kontrola spojů příruba karbec příruba vzducháč.pokud změna byla třeba otevřený filtr jinej výfuk,tak to je jiná jehlou to nespravíš to je bohatost airscrew nebo jak se to kur.. píše ohřát motor na provozní teplotu důležitý vrkání za studena je mimo potom dej základní polohu na obou karbcích a změnu + - poznáš uchem tak to dělám léta bez diagnostiky zkrátka na ucho kde to de nejlehčeji a za plynem a zpět do volnoběhu jo tak to je to co chceš
4 reakce
Díky za ohlasy Volnoběh běží v klidu a startuje taky suprově, tím bych tak nějak svíčky vyloučil. Tak o víkendu zkusím ladit dál. Napadlo mě to udělat jak u starý Guzzi, vyndat pokaždý svíčku z jednoho válce a ladit tak každej samostatně. Aspoň pořádně zjistím, kterej dělá problémy.