Na motorce jsem provedl spousty změn. Udělal teleskopy, vyměnil fajfky, vyměnil membrány od JBM Industry, nesčetněkrát seřídil karburátory, vyměnil brzdy, rozhýbal zakouslou zadní kyvku (dva odrezovací spreje a týden vyklepávání).
Byl jsem docela rád, že mám vše za sebou a že bude jezdit dalších 20 let.
Nestalo se tak. Po týdnu ježdění mi motor zase začal vykazovat značnou nestabilitu v chodu a já už z toho byl vyřízený. Naštěstí tu je na xichtbůku stránka pro majitele XJ a tam jsem se dozvěděl o těsnění hřídelek v karburátorech.
Rozebral jsem, kouknul jsem a zjistil, že to prostě muselo přisávat lufta. Dlouho jsem přemýšlel, jestli je mám koupit jako sadu z Emériky, páč to zase bude nějaké atyp, ale ono ne. RUBENA to jistí. Takže pro lidi co jim lítá motor do otáček V kroužky od RUBENY VA8. Momentálně jsem ve fázi kompletní repase karburátorů, nákupu těsnění a šroubů.
No a k tomu jak jsem to položil?
Mojí vlastní donebevolající tupostí, když jsem převážel motorku k zazimování do garáže ke tchýni, jsem ji cestou položil ve vozejku. Kurta povolila a já jen bezmocně v zatáčce koukal do zpětného zrcátka jak se naklání a padá. Odnesla to "JEN" nádrž, ale pro mě je to jakobych ji serval celou na silnici. Metoda PDR je už prý i na tohle krátká a tak zbývá nádrž říznout, vyklepat a znovu zavařit.
Pro mě ztráta laku a ztráta patiny kterou jsem měl tak rád. Takže kdyby někdo měl plonkovou nádrž XJ500/550 v této barvě, rád bych se jí ujal. Díky.
Vlastník | JohnyShorty | |
---|---|---|
Vloženo | 27.11.2016 | |
Aktualizováno | 26.2.2017 | |
Zobrazeno | 3 554x |