Staré dobré Diablo, ale Made in China. Předchozí Battlax S20 vydržela 10.000km, ale ke konci už to byla v zatáčkách velká bída, jak se sjely boky na placku. V pomalejších utažených to ještě šlo, ale v rychlejších obloucích začala motorka padat do zatáčky a v levých mě to táhlo do protisměru, v pravých do krajnice. Posledních 300km už jsem se na to měl vykašlat.
Diablo z roku 2016 se dá sehnat za 1200Kč s dopravou. S20 pro mě byla zbytečný přepych. Vyvážení Diabla 10g.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Žluťoučký olejíček od šestinohého černého pejsánka, co má tlamičku plnou červených plamenů! Street and touring, no nekupte to, když čtyřlitovka byla za 440 Kč.
Po loňských a letošních úctyhodných 1700 km došlo na výměnu
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 12.05.2024 |
Uskutečněno:
| 12.05.2024 |
Tachometr:
| 76000km |
-
Za ty prachy a co já jezdím, jsem se pořídil 5,8 mm vzorku ze Slovinska. Stály 2246 Kč i s poštou.
Předchozí zadní Bridgestone T30 DOT 2018 vydržely 7500 km, kvůli defektu jsem je nazouval dvakrát. Jak se sjely na značk
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 03.09.2023 |
Uskutečněno:
| 03.09.2023 |
Tachometr:
| 75350km |
-
Po 1800 km a jednom a půl roce jsem podle nejlepšího vědomí a svědomí vyměnil olej a olejový filtr. Protože Mannol 10W-40 byl za neodolatelné prachy (čtyřlitrová plechovka utrpěla nevratnou deformaci při přepravě), tak š
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 22.04.2023 |
Uskutečněno:
| 22.04.2023 |
Tachometr:
| 74300km |