Popis oprav:
Motorku jsem celou rozebral do šroubku krom motoru. Když to člověk rozdělá, tak narazí na spoustu věcí, které je třeba vylepšit. Nyní jsem ale ve fázi, kdy mám motorku už v podstatě komlet znovu složenou bez kapotáží, které mám částečně nalakované.
Jelikož to chci mít ve stavu nové motorky, tak jsem na tom udělal spoustu práce, podvozek je kompletně zrepasovaný. Ve špatném stavu bylo uložení přední vidlice v krku rámu, celé hlavové složení je vyrobeno nové a u toho jsem vyměnil i kuželíková ložiska, zadní tlumič jsem nechal zrepasovat, celý pákový mechanismus zadního tlumiče byl KO, kloubové oka vytlučená a hřídel zadřená v ložisku do kterého tekla voda přes prasklé těsnící gufero. Vše je nově vyrobeno jelikož na to nelze nic koupit, ložiska jsem sehnal z německa. Všechny závity v duralovém rámu byly vytrhané, část jich bylo už vložkovaných, když dělali úpravu motoru a ten zbytek jsem vyvložkoval nerezovými vložkami při současné opravě.
Brzdy jsem komlet repasoval, na třmenech jsem nechal udělat nový černý elox a koupil pístky včetně těsnících gumiček.
Motor jsem rozdělal pouze částečně, všechny kryty a olejovou vanu , abych se přesvěčil o stavu, při té příležitosti jsem nalakoval všechny kryty a udělal nové povrchovky na šrouby, následně jsem ho přetěsnil. Řetězovou sadu jsem taktéž vyměnil, rozetu jsem musel nechat vyrobit. Motor byl v opravdu super stavu, takže krom nějakých gufer a spíše vyzuálních oprav, nevyžadoval žádný velký zásah.
Kola jsem nalakoval na bílo a vyměnil všechny ložiska, přední kolo jsem opatřil unašečem pro náhon tachometru a následně jsem zabudoval samotný náhon.
Zadní kapotáž měla spoustu trhlin z minulosti, tak jsem to vše vybrousil a přelaminoval, dolaminoval jsem i držák SPZ, který byl ořezaný. Při tomto jsem se probrousil na původní barvu, takže jsme chytli odstíny a polohu pruhů. Zadní kapotáž mám již celou nalokovanou na bílo a teď budeme lakovat pruhy, lepit nálepky, které jsem nechal udělat přesně dle originálu. Přední kapotáž mám udělanou celou novou ze třech dílů, abych při servisu nemusel sundávat pracně celou přední kapotáž, nyní tmelým a dopasovávám na moto.
Elektrika byla v hrozném stavu jelikož v rámu není moc místa a vše je strašně zlámané a o něco to dře. Část svazku jsem udělal novou. Do předu jsem sehnal originál kulatá světla, nakonec šly sehnat v pohodě jelikož byly použity i na Aprilii tuareg. Přední lešení jsem předělal dle originálu tak, aby tam světla šla přichytnout a nastavovat příklon.
Palubní přístroje byly dost pobyté a některé díly chyběly, takže jsem sehnal budíky s FZR v pěkném stavu a postavil přístrojovou desku znova, tak aby přesně odpovídala roku výroby.
Dále jsem provedl opravu uložení pák řazení a zadní brzdy, aby vše pěkně chodilo a páky nedřely o kapotáž, uložení stojanu jsem opět vyhotovil komplet nové, aby stojan nelítal na všechny strany,měl vhodný příklon i doraz a narozbil novou kapotáž.
Také jsem zrenovoval výfuk, tlumič jsem roznýtoval, vyrovnal a vyleštil naražené příruby a vyrobil nové nerezové pásky.
Vlastník | zdenyseek | |
---|---|---|
Vloženo | 29.1.2019 | |
Aktualizováno | 8.3.2020 | |
Zobrazeno | 1 475x |
Ahoj Zdendo,
tak jsem se zase "kochal" TVOJÍ prací a fantastickým výsledkem! Měl jsem štěstí, že jsi se přihlásil právě ty!
Jak pokračuješ, máš hotové i kapotáže? Pokud ano, tak to zase šoupni do profilu, nebo mi pošli pár fotek do mailu - díky.
Srdečně tě zdravím a těším se, že uvidím mojí "starou lásku v novém kabátě"
Vašek
Je to absolutní nádhera musíš byt neuvěřitelně trpělivý obdivuju, že renovuješ úplně všechny části fakt pecka